NIMA AWARDS logo

NIMA organiseert al jarenlang de uitreiking voor het beste marketingbedrijf en aanverwante categorieën tijdens de NIMA AWARDS, waarbij content, inzicht en inspiratie hand in hand gaan met een bijzondere beleving. Het evenement is een trotse traditie van NIMA waarbij marketeers het marketingvak en de geleverde prestaties van het jaar ervoor vieren. Ook in 2015 reiken we wederom dé marketingprijzen van Nederland uit!

Een NIMA AWARD winnen betekent dat marketing effectief bedreven is en wordt, en boven de rest uitsteekt in kwaliteit, originaliteit en/of resultaat. Het betekent erkenning voor jou als marketeer en/of marketingorganisatie door marketeers. Vakkundige, maar ook geïnspireerde marketeers die de moeite hebben genomen om jou of jouw organisatie voor te dragen en te supporten.

Nomineer nu!
Winnaars van voorgaande jaren weten ons te vertellen dat een NIMA AWARD winnen het verschil voor ze heeft gemaakt. Trots binnen het marketingteam, maar ook binnen het gehele bedrijf. Erkenning door de marketing community, maar ook positieve spin-off gedurende het jaar zijn allemaal onderdeel van het winnen. Tezamen met de jury, senior marketing professionals en vakpers kijken we ook dit jaar met veel plezier weer uit naar jullie inzendingen.

Nomineren


Winnaar MarketingCompany 2013
Mauricio Adade, CMO van DSM“Ik ben nog iedere dag trots dat DSM, als eerste B-to-B bedrijf ooit, de NIMA MarketingCompany Award heeft gewonnen. Dit is een geweldige erkenning voor de stappen die wij als bedrijf zetten om steeds markt- en klantgerichter te opereren in lijn met onze corporate merkbelofte Bright Science.Brighter Living. De Award heeft onze mensen veel energie gegeven om verder te bouwen aan marketing & sales excellence.”

 


Klik verder

"Hutspot Amsterdam is het bewijs dat innovatie in de retail nog steeds kan én werkt." - Jury NIMA Awards, winnaar Marketing Launch

Klik verder

Klik verder

“Tony’s Chocolonely heeft sinds de start in 2005 laten zien dat het in een zwaar concurrentieveld toch een positie in het schap kan afdwingen als publiekslieveling met de verhaallijn ‘op weg naar slaafvrije chocolade." - Jury NIMA AWARDS 2013, winnaar Marketing Next