NIMA Zorgprijs

De NIMA Zorgprijs is bestemd voor de zorgorganisatie die het meest succesvol is in het opzetten en uitvoeren van marketing in de gezondheidszorg. Alleen organisaties die een inspiratie zijn voor anderen en een stimulans geven aan het vakgebied maken een kans op de prijs.

De uitreiking vindt jaarlijks plaats tijdens het NIMA Zorgcongres. De prijs is een initiatief van het expertiseplatform NIMA Marketing in de Zorg.

Criteria
De prijs wordt toegekend aan een zorgorganisatie die zich weet te onderscheiden met zijn producten of andere innovatieve ontwikkelingen. Winnaars maken aantoonbaar gebruik van marketingprincipes en -instrumenten. Een sterke visie en het centraal stellen van de klant spelen daarbij een belangrijke rol. Een jury beoordeelt de cases van instellingen die zijn aangedragen op basis van vier criteria.

De NIMA Zorgprijs is bestemd voor de zorgorganisatie die het meest succesvol is in het opzetten en uitvoeren van marketing in de gezondheidszorg. Alleen organisaties die een inspiratie zijn voor anderen en een stimulans geven aan het vakgebied maken een kans op de prijs én een training 'Klantgerichtheid' aangeboden door de Efteling.

Inspiratie in zorgmarketing
De NIMA Zorgprijs wordt sinds 2006 door NIMA uitgereikt. Mind your own life won in 2010 de prijs met hun online platform waar jongeren met al hun vragen over welzijn en geluk terecht kunnen. Met de anonieme, laagdrempelige wijze waarop jongeren op de site terecht kunnen wil mindyourownlife.nl bereiken dat jongeren tijdig met hulpverlening in aanraking komen indien dit nodig is. Zie voor meer informatie de links hieronder.

Winnaar 2013: Woonz.nl 
Winnaar 2011: De Stadsbrug
Winnaar 2010: Mind Your Own Life
Winnaar 2009: Brijder Verslavingszorg
Winnaars 2008: Buurtzorg Nederland en MEE Zuidoost Brabant
Winnaars 2007: De Drie Notenboomen en Diakonessenhuis
Winnaars 2006: Tergooiziekenhuizen, Altrecht en VisionClinics

banner

NIMA Top Marketing Companies

Top marketing company