rss feed

NIMA Nieuws

  • Klantbeleving centraal in regiobijeenkomst NIMA Oost

    31 juli 2014

    Klantbeleving centraal in regiobijeenkomst NIMA OostStephan van Slooten, expert customer journey, gaf een presentatie over klantbeleving. Stephan is auteur van o.a. “Klanthelden in de 9+ organisatie”. Dit boek is mei dit jaar uitgekomen en staat nu al in de top 3 van meest verkochte titels van Managementboek. Lees verder

  • Help ons de wereldwijde trends in data-driven marketing te identificeren

    10 juli 2014

    Help ons de wereldwijde trends in data-driven marketing te identificerenHet zal niet de eerste en de laatste keer zijn dat je als marketeer gevraagd wordt om een enquête in te vullen, maar voor deze willen we graag in het bijzonder je aandacht vragen. DDMA werkt samen met NIMA aan een wereldwijd onderzoek van The Global DMA naar de rol, de inzet en de invloed van data-driven marketing. Lees verder

  • Te veel functienamen in Marketing

    07 juli 2014

    Te veel functienamen in MarketingEr zijn oneindig veel functienamen binnen de commerciële beroepsgroep. In een onderzoek van NIMA onder 800 marketeers kwamen 264 verschillende functienamen voor. Om duidelijkheid te scheppen in niveaus en functies pleit NIMA voor meer eenheid. NIMA start met het creëren van duidelijkheid door de meest voorkomende functienamen op haar site te publiceren. Lees verder

  • Game, set, Master Class!

    19 juni 2014

    Game, set, Master Class!Op woensdag 18 juni konden marketeers uit het NIMA netwerk meegenieten van een bijzondere setting van een NIMA Master Class. De ochtend stond in het teken van kennis en inspiratie over het thema ‘The Omnichannel Customer’. 's Middags was er tijd voor ontspanning en konden alle deelnemers genieten van een tenniswedstrijd op het Centre Court van het TopShelf open in Rosmalen. Deze bijzondere class was de aftrap van een samenwerking met Top Marketing Club lid Ricoh Nederland. Lees verder

  • So you think you can bank?

    20 mei 2014

    So you think you can bank?Donderdag 15 mei klopten ruim 30 enthousiaste young professionals op de deuren van ABN AMRO voor een nieuwe editie van de Top Marketing Tour (TMT). Het doel van de TMT is young marketing professionals een uniek kijkje in de keuken te bieden bij aansprekende merken. Deze keer gingen de NIMA Young Profs in gesprek met Lydia Kroos, marketingdirecteur van het groot-zakelijk segment bij ABN AMRO. Lees verder

banner

NIMA Top Marketing Companies

Top marketing company