NIMA zoekt raad

NIMA Marketing Day

Op dinsdag 20 juni 2017 organiseert NIMA, beroepsvereniging voor professionals in Marketing, Communicatie en Sales, voor de eerste maal in zijn geschiedenis de NIMA Marketing Day, voor álle bij NIMA aangesloten professionals. Het nieuwe evenement vindt plaats in de Fabrique in Utrecht en wordt georganiseerd in samenwerking met BBP Media.

In circa 10 verticles van steeds vijf slots worden hoofdthema’s uitgewerkt die sterk aanhaken bij de actuele marketingpraktijk en waarbij relevantie voor de marketingprofessional en de markt centraal staat. De NIMA Members en 22 NIMA Communities zijn in de lead bij de totstandkoming en invulling van het event; platformen die speciaal voor een bepaalde doelgroep activiteiten ontplooien zoals Young Profs, Register- en Senior Marketeers.

Belangrijkste onderliggende thema is ‘persoonlijke ontwikkeling in marketing, communicatie en sales’, belicht in de breedste zin van het woord.

Op dinsdag 7 februari zal van 15.00 tot 17.00 uur in Amsterdam een bijeenkomst plaatsvinden van de NIMA Marketing Day Adviesraad. Op deze middag wordt NIMA-leden (persoonlijk lid of via een business membership) gevraagd ideeën en invalshoeken te delen om van de NIMA Marketing Day een groot succes te maken. Wilde ideeën, slimme plannen, bijzondere invallen: anything goes tijdens deze brainstormsessie. Wíl je en kún je daarbij zijn, ben je van harte welkom. Mail even dat je komt en we zien je graag tegemoet.

Lukt het niet om er zelf bij te zijn, maar heb je wel ideeën of plannen: laat dat dan weten via een mail aan l.ros(at)nima.nl.