Blijf op de hoogte van het belangrijkste nieuws in marketingland. Hieronder vind je onze persberichten. Deze betreffen het laatste en belangrijkste nieuws vanuit de beroepsvereniging. Denk aan nieuws over de NIMA Marketing Day, de Dutch Marketing Awards en uiteraard wijzigingen binnen de vereniging zelf.
De samenwerking tussen de brancheverenigingen, kennis- en opleidingsinstellingen is bijzonder
Brussel, 2 oktober 2024 De European Marketing Confederation (EMC) is blij te melden dat de Zweedse Marketing Federatie (Sveriges Marknadsförbund) officieel is toegetreden tot haar netwerk als 12e lid. Met deze toevoeging wordt het netwerk van Europa’s toonaangevende nationale marketingverenigingen, waar ook NIMA onderdeel van is, verder versterkt. Dit zorgt voor meer samenwerking en kennisdeling …
In de categorie Medium prijken ook een aantal aansprekende marketingbedrijven: Processionals, het Van Gogh Museum en De Koffiejongens vormen daar samen ‘de laatste drie’.
NIMA verwelkomt ROC Rivor bij de beroepsvereniging voor professionals in marketing. Adrie Pol en Sandra Leijdens van Rivor tekenden samen met Baukje Hilarides van NIMA de overeenkomst voor een nauwe samenwerking. ROC Rivor is de nieuwste erkende Education Partner van NIMA. Vanaf dit schooljaar 2023/24 breidt Rivor het brede opleidingsaanbod uit met de opleidingen tot …
Emerce100 2023 heeft NIMA uitgeroepen tot één van de beste top 10 bedrijven die trainingen verzorgd in digital business, marketing en e-commerce! Bij NIMA werk je aan je eigen ontwikkeling. We hebben een divers aanbod aan trainingen, verschillend in lengte en inhoud. Van eendaagse masterclasses over pricing of neuromarketing tot een vijfdaagse mastercourse over digital …
Het zit er allemaal in! Het handboek voor de marketingprofessionals! Ruim dertig marketingspecialisten hebben aan dit boek gewerkt en voor NIMA mede mogelijk gemaakt. De elf vaste hoofdstukken, bouwblokken waarmee het huis van marketing is samengesteld, zijn állemaal geactualiseerd of geheel nieuw geschreven. Op onze site én in het boek schrijven we dat marketing een …
Hoe succesvol innoveren in groenten en fruit? NIMA Foodchain & Agrimarketing organiseert op dinsdag 29 november het tweede AGF – event ‘Succesvol innoveren in het groenten- en fruitschap’ voor alle marketeers werkzaam in deze sector in samenwerking met GroentenFruit huis. Tijdens dit event, dat zal plaatsvinden op de HAS Green Academy in Den Bosch, zullen een aantal …
UTRECHT – Vorig jaar hebben Adformatie, NIMA en PIM in goed overleg besloten niet verder te gaan met de Dutch Marketing Awards. Het huidige tij en de mogelijke scenario’s voor events nopen tot een strategische heroriëntatie en hebben de organisatie doen besluiten niet door te gaan met de prijzen en het evenement in de huidige …
NIMA staat voor marketing waarin een bijdrage wordt geleverd aan people, profit en planet. Door naar elkaar te luisteren en van elkaar te leren wil NIMA een positieve bijdrage leveren aan marketing en de maatschappij. Als netwerkorganisatie kiest NIMA ervoor de discussie aan te gaan met uiteenlopende bedrijven over het vak marketing. Met de keuze om …