Hoe maak je als marketeer de juiste keuzes bij het bouwen van je eigen marketing technology stack? Ondanks dat iedereen weet dat marketing steeds meer technologiegedreven is, hebben velen nog moeite met het kiezen van de juiste technologie en lopen marketeers nog vaak genoeg rond met vragen over de technologie die ze nodig hebben. In dit artikel help ik je op weg als jij die vragen hebt.
De vragen die veel marketeers hebben als het om hun ‘technology stack‘ gaat, zijn bijvoorbeeld:
- Welke technologie mis ik nog in mijn ‘tech stack’?
- Is de technologie die ik gebruik complementair of zit er juist ongewenste overlap tussen de tools die ik gebruik?
- Welke technologie gebruikt mijn concurrentie (of het door mij bewonderde bedrijf)?
- Welke technologie is er beschikbaar voor mijn budget?
- Welke technologie is een ‘must-have’ en welke een ‘nice-to-have’?
In dit artikel wil ik marketeers en adverteerders graag op weg helpen met bovenstaande vragen.
Bron en volledig bericht: Marketingfacts