Team NIMA is op zoek naar vrijwilligers (NIMA Members) die willen meedenken over de invulling van editie 2018, die plaatsvindt op 21 juni as. De eerste NIMA Marketing Day die plaatsvond in 2017 werd enorm enthousiast ontvangen, mede omdat het programma zo goed werd gewaardeerd. De sprekers werden gezocht en gevonden na een eenmalige bijeenkomst met NIMA Members – DE NMD Adviesraad – die zocht naar een mooie mix tussen sprekers van ‘corporates’, kleine marketingbedrijven, bijzondere merken en spraakmakende marketeers. Belangrijk uitgangspunt en uniek voor de NMD is dat we streven naar een programma dat wordt gevuld met ‘marketeers on the spot’: professionals, collega’s die zélf verantwoordelijk zijn voor (onderdelen van) de marketingexecutie bij hun organisatie en daarover willen vertellen wat ze weten en wat ze hebben geleerd. Voor marketeer, door marketeers.
Op de dag zullen 13 themazalen worden gevuld met steeds vijf presentaties, waarvan er vier voor rekening van NIMA komen en één wordt gevuld door een contentpartner. Dat wil zeggen dat we vanuit de NIMA-organisatie 13×4=52 sprekers, cases, marketeers zoeken. Een flinke klus, waarbij de hele NIMA-organisatie van Personal Members en Business Members mag meedenken. Lees ook: The intelligence, The Weird, The Brand… Dít worden de thema’s van NMD 2018.
Om die reden worden alle NIMA-leden van harte uitgenodigd om deel te nemen aan de eenmalige bijeenkomst van de NMD 18-Adviesraad. Tijdens deze bijeenkomst lopen we in een (rommelige) twee uur durende brainstorm langs de thema’s en noteren de tips en adviezen over goede sprekers. Na afloop wordt de ‘ultieme verlanglijst’ opgesteld en begint het uitnodigen en vullen van het programma. Er kunnen maximaal 30 personen deelnemen aan de NMD-Adviesraadbijeenkomst. De bijeenkomst vindt plaats
Woensdag 14 februari 2018
18.00 tot 20.00 uur (inloop voor cola en pizza vanaf 17.30)
The Valley | Isaäc Asscherpad 11 | 1096 BJ Amsterdam
Om deel te nemen volstaat een mailtje naar de NMD-programmamanager l.ros(at)nima.nl. Wanneer je wél goede ideeën hebt, maar niet in de gelegenheid bent om deel te nemen, kun je je idee ook kwijt via voorgenoemd mailadres.
Neem vóór je je aanmeldt of advies uitbrengt, goed door wat de NMD ís en wat de organisatie zoekt: NIMA Marketing Day 2018 – The Why en het Programma