Ken je dat gevoel dat je net iets heel gaafs hebt meegemaakt en dat je niet kan wachten om het je familie en vrienden te vertellen? Het liefst bel je ze meteen of nee, beter nog, je knalt het op social media. Kan de hele wereld meegenieten. En omdat jouw volgers je kennen en vertrouwen zullen ze het lezen, liken, delen of er op reageren. Dit gevoel wil je oproepen bij medewerkers en klanten. Maar je kunt het niet faken, kopen of forceren. Wat kun je dan wel doen? Investeren in de personal brands van je ambassadeurs. Zo zetten zij zichzelf neer als expert en oefenen invloed uit voor hun eigen en jouw merk. Voorwaarde is dat de company story en personal stories matchen, zodat het klopt. Voor de organisatie, voor de medewerker en voor de klant.

Lees deze blogpost van Denise Pellinkhof op Marketingfacts 

Denise Pellinkhof verzorgt op 11 oktober een Masterclass Employee Advocacy (uitverkocht). Informeer bij events(at)nima.nl naar de nieuwe inschrijfdata