Op 31 januari 2019 vindt het Branded Content Event plaats in De Fabrique. Dit succesvolle event was voornamelijk ingestoken voor de B2C-markt. In 2019 voor de eerste keer nu ook voor de bedrijven die in B2B opereren. Inspirerende cases en een discussie in een ‘lagerhuis-format’ met een BNR Nieuwsradio facilitator. Kortom het belooft een boeiende dag te worden. Speciaal voor NIMA members heeft Team NIMA kaarten verkregen voor een zeer gunstig tarief van 300,- (regulier tarief 425 ,- ). Wees er snel bij want op = op.
Tijdens de NIMA B2B content workshop onder leiding van Rens de Jong wordt besproken welke nieuwe ontwikkelingen je tactiek beïnvloeden op het terrein van B2B contentmarketing. En wat zijn de contentmarketing-dilemma’s waar je als B2B marketeer mee te maken krijgt? In een interactieve sessie gaan hij op een verrassende manier samen met B2B-collega’s in gesprek.
Meer informatie over het Branded Content Event vind je hier.
Om gebruik te maken van de korting voor 25 NIMA Members kun je gebruik maken van de actiecode: FDNIMA19