NIMA Marketing Day – Raymond Klompsma – srprs.me ‘Ben er voor je reizigers alsof het je vrienden zijn’

In aanloop naar NIMA Marketing Day editie 2019 op donderdag 20 juni in DeFabrique in Utrecht stellen we een aantal sprekers alvast aan u voor. Vandaag Raymond Klompsma, CEO & co-founder srprs.me, aanbieder van verrassingsreizen.

Leuk dat je komt spreken op NMD! Wat brengt jou daar?
Ik vind het een hele eer dat ik mag komen spreken op het congres. We zijn met srprs.me als aanbieder van verrassingsreizen echt een ontzettend mooi bedrijf aan het neerzetten. Dat doen we vanuit een hele overtuigende strategie: ben er voor je reizigers alsof het je vrienden zijn. In mijn presentatie neem ik mensen mee in waarom we voor deze strategie gekozen hebben, hoe eenvoudig hij eigenlijk is en laat ik talloze voorbeelden zien waar mensen dezelfde dag nog mee aan de slag kunnen.

Samen met bedrijven als Swapfiets en Tikkie zijn jullie echt zo’n organisatie met maximaal momentum onder collega-marketeers. Wat maakt jullie marketing écht anders dan andere bedrijven?
Wat een lastige vraag. Ik denk dat het allemaal begint bij de basis. Ik ben dit bedrijf gestart omdat ik geloof dat mensen meer vanuit hun hart en minder vanuit hun hoofd zouden moeten leven. Door mensen pas op het vliegveld te vertellen waar ze naartoe gaan, heb je geen kans om je voor te bereiden en stap je dus open je reis in. De spanning, de voorpret, het zonder verwachtingen op reis gaan, zorgen voor een open, onbevangen mindset. Eentje waar we allemaal mee geboren zijn, maar die we, hoe ouder we worden, steeds meer verliezen. Dat is wat we aan het doen zijn met srprs.me. Dat is ons doel. En dat voelen mensen. Dit is niet zomaar even zoveel mogelijk reizen verkopen. Dit is een missie. Als je dat combineert met een kwalitatief hoogwaardig product en met een over the top goede customer service, dan geloof ik dat dit de basis is voor succes. Dit gaan mensen delen, doorvertellen.