Het aftellen naar de NIMA Marketing Day op 20 juni aanstaande in DeFabrique is nu écht begonnen. Mocht je je daarvoor nog niet hebben aangemeld: doe het snel, want het aantal NIMA-kaarten is bijna op (er kunnen maximaal 1000 bezoekers in met een NIMA-kaart) en het aantal kaarten in de vrije verkoop is niet onbegrensd.
Eerlijk is eerlijk, we zijn een béétje bezorgd: Tijdens de eerste twee edities van NMD, in 2017 en 2018, was het aantal parkeerplaatsen nét toereikend om het aantal bezoekers te herbergen dat per auto naar Maarssen afreisde, maar de organisatoren NIMA en BBP wil alle bezoekers oproepen te helpen om de parkeerdruk op het terrein van DeFabrique te beperken. Uiteraard zullen stewards op het terrein op 20 juni helpen om de wagen zo snel mogelijk te stallen, maar een parkeerplaats kan niet worden gegarandeerd, domweg omdat er niet genoeg plaatsen beschikbaar zijn als elke bezoeker met de auto komt. Carpoolen helpt dus al, maar met de trein komen is een uitstekend alternatief. En nee: het is geen marketingpraat 🙂 De NIMA Marketing Day wordt écht opnieuw een stuk groter dan de voorgaande editie.
Borrel
Het terrein van DeFabrique ligt ongeveer 10 minuten lopen vanaf station Maarssen (een prettige wandeling langs het Amsterdam Rijnkanaal – verdwalen is onmogelijk), er pendelen ook de gehele dag gratis busjes tussen station en DeFabrique. Zeker voor wie de NMD-borrel eer wil aandoen is reizen per trein bovendien heel praktisch: net zo snel thuis en toch relaxed. Er rijden over de dag verspreid meerdere treinen per uur naar het nabijgelegen Utrecht CS en in de richting van de grote Amsterdamse stations: Bijlmer ArenA, Duivendrecht en Amstel. Check je ideale aansluiting hier. En opnieuw: je helpt de organisatie enorm door de gele rups te pakken 🙂