“Obsessed with people” is wat Tom Goodwin, hoofd innovatie bij Zenith, drijft. Dat was de toffe binnenkomer tijdens de eerste key-note van NIMA Marketing Day. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben altijd geneigd presentaties te volgen die binnen mijn vakgebied liggen. Ik neem me wel eens voor iets totaal anders te bekijken voor nieuwe inzichten. Maar uiteindelijk wil ik meer weten van wat ik doe en mensen ontmoeten die er hetzelfde in staan. Namelijk terug naar de basis: met mensen praten in plaats van je gek te laten maken door technologische ontwikkelingen. Echt, zo moeilijk is het niet. Betrek ze bij wat je doet, denk na over het verhaal dat je vertelt en vooral het gevoel dat je mensen daarbij geeft. Zo bind je inspirerende ambassadeurs aan je, die ook weer een goed verhaal hebben die past bij jouw verhaal. Cirkel rond.
04/07/2019 · Door Alva van Beek
(Verslag NMD 2019 – Denise Pellinkhof) ‘Geobsedeerd door mensen: de marketing van nu’
Meer gerelateerde artikels
Zo schrijf je nog snel een mindblowing marketingplan ’25 (dat ook écht werkt)
de Redactie
Lees meer
Dit artikel neemt je in tien stappen mee naar een praktisch en meetbaar marketingplan, juist gericht op dat midden- en kleinbedrijf.
De Laat Kenniscentrum is nieuwe opleider tot het NIMA Diploma
de Redactie
Lees meer
De Laat Kenniscentrum is opnieuw aangesloten als Education Partner bij het netwerk van NIMA. Vanaf komend voorjaar start het met opleidingen tot de felbegeerde NIMA vakdiploma’s. De Laat biedt (modulaire) opleidingen tot de diploma’s NIMA Basiskennis in alle vakgebieden – Marketing, Online Marketing, Sales en Communicatie – en de NIMA A Diploma’s voor Marketing en …
Maak nog gebruik van je opleidingsbudget 2024: slim investeren in jezelf
de Redactie
Lees meer
Je opleidingsbudget is vrijgemaakt om te gebruiken, niet om te laten liggen. Wie investeert in zichzelf, investeert in de toekomst. En die toekomst begint nú.