Die keynote van Tom Goodwin van Zenith Media tijdens Nima Marketing Day is als het lezen van een ingewikkelde roman. Je leest een stukje en een dag later denk je nog even na over wat je allemaal gelezen hebt en wat je met die nieuwe wijsheid kunt doen.
Precies dát deden we voor jullie met de presentatie van Tom Goodwin tijdens Nima Marketing Day: het complete verhaal kunnen jullie vast ergens bij onze collega’s van MarketingTribune vinden, maar wij selecteerden even de hoogtepunten eruit, de stukken waar je iets mee kan als je weer een ingewikkelde marketingstrategie moet bedenken of een goed mediaplan moet maken.
Gerespecteerd spreker en schrijver Tom Goodwin vindt dat we iets optimistischer moeten worden over het digitale tijdperk, dat we de angst voor het onbekende maar achter ons moeten laten. Hij vertelde tijdens Nima Marketing Day hoe iedereen diep van binnen angst heeft voor zaken als artificial intelligence, cryptocurrency en zelfrijdende auto’s, maar dat we moeten focussen op waar het allemaal omgaat: de mensen.
Lees dit verslag op Frank.news