Deze week verscheen de achtste NIMA Update met nieuws, diepgang en achtergronden over de beroepsvereniging. Update biedt een overzicht van activiteiten die worden georganiseerd voor en door professionals in marketing, communicatie en sales. Centraal thema van dit najaarsnummer is ‘Transformeren kun je leren’, en de rol die marketeers kunnen en moeten spelen bij de ontwikkeling van de Nederlandse bedrijven.
Update verschijnt twee keer per jaar en is naast nieuwsbrieven, bijeenkomsten, bijdragen aan vakbladen en publicaties via Marketingfacts een belangrijk aanvullend printmedium om ‘het vak’ op de hoogte te brengen van de activiteiten en standpunten van NIMA. Naast NIMA Members wil NIMA met Update ook een belangrijke schil van niet-members bereiken die bovengemiddeld is begaan met marketing en communicatie, zoals kandidaten voor de examens en deelnemers aan classes en events van NIMA.
Update wordt verstuurd met de oplage van MarketingTribune, het vakblad dat alle members van NIMA (vanaf Gold) ontvangen.
In de 8e editie van de NIMA Update onder meer aandacht voor:
- Transformeren en altijd blijven leren
- Marketingfacts: Innovatie in marketing, voor en door het vak zelf
- NIMA Community’s; marketing in alle hoeken en gaten
- Career Booster
- Marketeer of the Year
- Top Marketing Club
- Nieuw: NIMA Fundamentals
- Bewijs van Deelname
- NIMA Kennistoets
- NIMA Marketing Day 2019