“Marketingstrategie is voor kleine organisaties een luxe en daar zouden ze zich dan ook niet mee bezig moeten houden. Ze zouden zich beter kunnen concentreren op ondernemerschap en bekendheid.” Dat is niet mijn stelling, maar die van marketeer Colin Lewis in een artikel op de site van Marketingweek. Een bizarre stelling, als je het mij vraagt.
07/10/2019 · Door Alva van Beek
Marketingstrategie voor kleinere ondernemingen
Meer gerelateerde artikels
‘ChatGPT als tweede Brein’ knalt naar 1 in Top-100 – NIMA biedt twee keer Masterclass
de Redactie
Lees meer
De eerste stap is de betaalde versie van ChatGPT aan te schaffen. Daarna gaat Van Kranenburg helpen om een tweede marketingbrein te ontwikkelen.
Boekrecensie Register Marketeers: ‘Van wiskunde naar giskunde naar besliskunde’
de Redactie
Lees meer
Het ontmaskert de trucs en valkuilen van statistische misleiding en leert lezers kritisch te denken over de cijfers die ze dagelijks tegenkomen.
De Toekomst van Marketing: Gratis NIMA Lunchwebinar over CX en de klantreis
de Redactie
Lees meer
voor de meeste klanten begint de volstrekt analoge klantreis pas ná de aankoop. En die reis verloopt lang niet altijd tot tevredenheid van de klant…