Als marketeer leun ik, als het gaat om financiële vraagstukken, persoonlijk graag op mijn collega’s van de financiële afdeling. Zij weten dat ik weinig affiniteit met het onderwerp heb en komen soms al van te voren hun hulp aanbieden. Het verzoek om dit boek te recenseren, was dan ook niet mijn eigen keus. Toch ben ik er achteraf wel blij mee. Het heeft me een mooie inkijk gegeven waar de financials op het gebied van communicatie mee worstelen. Als verantwoordelijke voor zowel marketing als communicatie in de organisatie waar ik werkzaam ben, kan ik me nu veel beter inleven in de communicatiebehoefte van deze collega’s.
22/10/2019 · Door Alva van Beek
(Boekrecensie Register Marketeers) De impact van communicatie: een handboek voor financials
Meer gerelateerde artikels
Zo schrijf je nog snel een mindblowing marketingplan ’25 (dat ook écht werkt)
de Redactie
Lees meer
Dit artikel neemt je in tien stappen mee naar een praktisch en meetbaar marketingplan, juist gericht op dat midden- en kleinbedrijf.
De Laat Kenniscentrum is nieuwe opleider tot het NIMA Diploma
de Redactie
Lees meer
De Laat Kenniscentrum is opnieuw aangesloten als Education Partner bij het netwerk van NIMA. Vanaf komend voorjaar start het met opleidingen tot de felbegeerde NIMA vakdiploma’s. De Laat biedt (modulaire) opleidingen tot de diploma’s NIMA Basiskennis in alle vakgebieden – Marketing, Online Marketing, Sales en Communicatie – en de NIMA A Diploma’s voor Marketing en …
Maak nog gebruik van je opleidingsbudget 2024: slim investeren in jezelf
de Redactie
Lees meer
Je opleidingsbudget is vrijgemaakt om te gebruiken, niet om te laten liggen. Wie investeert in zichzelf, investeert in de toekomst. En die toekomst begint nú.