“Succesvolle bedrijven zetten in 2020 de klant niet alleen centraal in hun diensten, maar in hun volledige denkwijze en visie.” Het stond er en het onderzoek opende er zelfs mee, dus het zal kloppen. En het zijn ook niet de minste bedrijven en organisaties die zich schaarden achter het vorige week gepresenteerde rapport ‘WHAT’S ON THE CMO AGENDA?’, waarvoor Deloitte in opdracht van IAB Nederland vijfentwintig toonaangevende CMO’s heeft geïnterviewd.
27/11/2019 · Door Alva van Beek
Laat die klant eens met rust en stel de mens centraal
Meer gerelateerde artikels
Zo schrijf je nog snel een mindblowing marketingplan ’25 (dat ook écht werkt)
de Redactie
Lees meer
Dit artikel neemt je in tien stappen mee naar een praktisch en meetbaar marketingplan, juist gericht op dat midden- en kleinbedrijf.
De Laat Kenniscentrum is nieuwe opleider tot het NIMA Diploma
de Redactie
Lees meer
De Laat Kenniscentrum is opnieuw aangesloten als Education Partner bij het netwerk van NIMA. Vanaf komend voorjaar start het met opleidingen tot de felbegeerde NIMA vakdiploma’s. De Laat biedt (modulaire) opleidingen tot de diploma’s NIMA Basiskennis in alle vakgebieden – Marketing, Online Marketing, Sales en Communicatie – en de NIMA A Diploma’s voor Marketing en …
Maak nog gebruik van je opleidingsbudget 2024: slim investeren in jezelf
de Redactie
Lees meer
Je opleidingsbudget is vrijgemaakt om te gebruiken, niet om te laten liggen. Wie investeert in zichzelf, investeert in de toekomst. En die toekomst begint nú.