Aandacht is de nieuwe valuta. Sinds hij een maand geleden zijn nieuwste boek Aandachtsmarketing presenteerde heeft ondernemer, schrijver, spreker, podcastmaker én Register Marketeer Klaas Weima weinig te klagen over aandacht. Nadat hij afgelopen voorjaar samen met marketingprofessor Peeter Verlegh zijn onderzoek naar ‘Aandachtstrekkers’ presenteerde, volgde op de NIMA Marketing Day een presentatie en nu is er dus een lijvig boekwerk dat ook nog eens is verkozen tot NIMA Book van het kwartaal. Naar goed gebruik tekent de auteur op het NIMA Hoofdkwartier de hele ‘NIMA-oplage’ om de ontvangers een bijzondere uitgave voor de marketingboekenkast te bezorgen.
Weima schreef eerder het boek ‘Verdiende aandacht’, blogt voor Marketingfacts, heeft een vaste rubriek in Adformatie, is gastdocent voor NIMA en de Nyenrode Business Universiteit. Hij laat aan de hand van zijn nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk zien, hoe je wél aandacht voor je merk krijgt. Met als resultaat minder marketingverspilling, blijere klanten en een hoger bedrijfsresultaat. Naast een krachtige, eenvoudige en bewezen werkwijze om aandacht voor je merk te verdienen geeft het handvatten om direct aan de slag te gaan, waaronder een Verdiende aandacht-canvas.
Meer weten over NIMA Books?