Waar de één in een webcaregesprek vooral kiest voor woorden als vervelend, sorry, of helaas om medeleven richting een klant te tonen, focust de ander zich op het (direct) bieden van een oplossing – vaak zonder deze woorden te gebruiken. Er is niet één kant-en-klaar recept voor het tonen van sympathie in gesprekken met klanten. Hoe zit het nou met het tonen van medeleven in webcare? Hoeveel sympathie is goed?
13/01/2020 · Door Alva van Beek
Sympathie in webcare: gebruik geen ‘vervelend’ en ‘helaas’?
Meer gerelateerde artikels
Alle p’s, behalve die van palmolie
de Redactie
Lees meer
Marcel van Wing: ‘Wat we gemeen hebben met Tony’s en de Vegetarische Slager is dat we ons allemaal richten op een onrecht van een grote industrie en daarmee allemaal de lobby van die categorieën tegen ons krijgen’
Ed Stibbe en Marjolijn Meynen spreken voor- en nawoord op retailmarketingcongres
de Redactie
Lees meer
Tijdens het retailmarketing congres presenteren Ed Stibbe en Marjolijn Meynen een gesproken column voorafgaand aan en na afloop van het programma, dat bomvol insights, innovatie en inspiratie zit
AGF Marketing Event gaat Chic (for breakfast)
de Redactie
Lees meer
Een unieke kans om te leren van een expert die weet hoe je een merk naar een hoger niveau tilt. Wat kunnen we daar als AGF-sector van opsteken?