De coronacrisis is en wordt naast een maatschappelijke en economische crisis, ook een crisis op het niveau van individuele bedrijfsmerken – dat hebben organisaties als KLM en Hema op hun eigen manier al ondervonden. Negatief nieuws kan de reputatie van een merk ernstige schade toebrengen, omdat de meeste stakeholders hun informatie over bedrijfsmerken uit de media halen. Waarom heeft negatief nieuws zoveel impact? En wat kun je er tegen doen?
16/04/2020 · Door Alva van Beek
Wat kan een merk doen tegen negatieve media-aandacht?
Meer gerelateerde artikels
Zo schrijf je nog snel een mindblowing marketingplan ’25 (dat ook écht werkt)
de Redactie
Lees meer
Dit artikel neemt je in tien stappen mee naar een praktisch en meetbaar marketingplan, juist gericht op dat midden- en kleinbedrijf.
De Laat Kenniscentrum is nieuwe opleider tot het NIMA Diploma
de Redactie
Lees meer
De Laat Kenniscentrum is opnieuw aangesloten als Education Partner bij het netwerk van NIMA. Vanaf komend voorjaar start het met opleidingen tot de felbegeerde NIMA vakdiploma’s. De Laat biedt (modulaire) opleidingen tot de diploma’s NIMA Basiskennis in alle vakgebieden – Marketing, Online Marketing, Sales en Communicatie – en de NIMA A Diploma’s voor Marketing en …
Maak nog gebruik van je opleidingsbudget 2024: slim investeren in jezelf
de Redactie
Lees meer
Je opleidingsbudget is vrijgemaakt om te gebruiken, niet om te laten liggen. Wie investeert in zichzelf, investeert in de toekomst. En die toekomst begint nú.