Het zijn drukke tijden voor de C-suite. Een pandemie die de wereld lamlegt. Een regelrechte ramp voor onze bloeiende economie. Werknemers die bij bosjes uitvallen na maanden thuiswerken combineren met thuisonderwijs. Kantoren die aan allerlei nieuwe veiligheidseisen moeten voldoen. Subsidieaanvragen. Ontslagen. Een mogelijke tweede golf. Alsof deze tijd niet al uitdagend genoeg is adviseer ik C-level executives zich ook nog eens bezig te houden met wat er op social media gebeurt. Ik hoor je denken… ‘Ben je wel helemaal lekker?!’. Maar toch pleit ik voor meer bemoeienis. Of op z’n minst betrokkenheid. Laat me je aan de hand van drie voorbeelden uitleggen waarom.
07/09/2020 · Door Alva van Beek
Waarom de C-suite zich juíst nu met social media moet bemoeien
Meer gerelateerde artikels
Boekrecensie Register Marketeers: ‘De Toekomst is Fantastisch’
de Redactie
Lees meer
Strategen nemen inzichten uit het verleden nogal eens als uitgangspunt voor de lange termijnverwachtingen. Iets, wat gezien de recente volatiliteit, turbulentie en complexiteit, steeds onzekerder is geworden.
NIMA Young Profs in het Rijksmuseum: Een Meesterlijke Marketingtransitie
de Redactie
Lees meer
Wat Het Rijksmuseum zo bijzonder maakt, is de verschuiving van productgerichte communicatie naar échte merkcommunicatie. Het legt daarin de nadruk op emotie en beleving.
Zo schrijf je nog snel een mindblowing marketingplan ’25 (dat ook écht werkt)
de Redactie
Lees meer
Dit artikel neemt je in tien stappen mee naar een praktisch en meetbaar marketingplan, juist gericht op dat midden- en kleinbedrijf.