Verpakkingen zijn continu in ontwikkeling. De trends die we komende jaren gaan tegenkomen: technologie, personalisatie, unboxing en duurzaamheid. Het zijn actuele en grote thema’s waarin elk jaar weer stappen worden gezet. Met interactieve verpakkingen kun je jezelf als merk onderscheiden. Personalisatie wordt steeds verfijnder, maar vooral het verduurzamen van verpakkingen gaat hard. De industrie als geheel richt zich op verpakkingen die zijn ontworpen voor recycling.
09/11/2020 · Door Alva van Beek
Trends in verpakken in 2021
Meer gerelateerde artikels
De Toekomst van Marketing: Gratis NIMA Lunchwebinar over CX en de klantreis
de Redactie
Lees meer
voor de meeste klanten begint de volstrekt analoge klantreis pas ná de aankoop. En die reis verloopt lang niet altijd tot tevredenheid van de klant…
Contentmarketing in B2B: Op het juiste moment exact de juiste content (interview)
de Redactie
Lees meer
Als je je B2B niet op een contentmarketing-manier benadert, dan zul je eerder bezig zijn met het nodeloos pushen van verkoopberichten, dan met verdiende aandacht van je doelgroep.
Positioneren is niet moeilijk. De uitvoering wel.
de Redactie
Lees meer
Het is zinloos om een nieuw product te lanceren met de gedachte dat communiceren van ‘algemene containerbegrippen’ – die zijn bedacht met behulp van Post-It geeltjes op een wand – kunnen leiden tot een goed resultaat.