Mastercourse: B2B-Leadgeneratie
3- daagse mastercourse : Boost Jouw B2B Leadgeneratie met de Mastercourse van NIMA – Exclusief voor Ambitieuze Marketeers
Boost Jouw B2B Leadgeneratie met de Mastercourse van NIMA – Exclusief voor Ambitieuze Marketeers
In een wereld waar B2B-marketing steeds complexer en competitiever wordt, is effectieve leadgeneratie dé sleutel tot succes. Wil je jouw strategie verfijnen, je resultaten verbeteren en direct impact maken? Dan is de B2B Leadgeneratie Mastercourse van NIMA, onder leiding van Antal de Waij, precies wat je nodig hebt.
1. Leer van de #1 expert in B2B-marketing: Antal de Waij
Antal de Waij is een toonaangevende thought leader in B2B leadgeneratie met meer dan 20 jaar praktijkervaring in digitale marketing en contentmarketing. Als consultant voor grote bedrijven zoals KPN, IBM en ING heeft hij bewezen strategieën ontwikkeld die zijn deelnemers helpen om 50% meer gekwalificeerde leads te genereren binnen drie maanden na de cursus. Zijn aanpak is gebaseerd op de nieuwste technologieën en data-analyse, zodat je altijd werkt met de meest actuele kennis.
2. Exclusieve toegang tot bewezen strategieën en tools
Deze mastercourse is een exclusieve kans om persoonlijk te leren van Antal. Het aantal plaatsen is beperkt tot slechts 20 deelnemers, om ervoor te zorgen dat iedereen persoonlijke begeleiding krijgt en dieper kan ingaan op specifieke uitdagingen. Deze cursus wordt niet vaak gegeven, dus grijp deze kans om de kennis en tools in handen te krijgen die je direct kunt toepassen in je dagelijkse werk.
3. Resultaatgerichte aanpak met direct meetbare ROI
Na afloop van de cursus beschik je over een concrete, op maat gemaakte strategie waarmee je direct aan de slag kunt. Veel van de cursisten zagen hun conversieratio's binnen enkele weken stijgen met maar liefst 25% tot 40%, dankzij de inzet van data-driven leadgeneratietechnieken. De interactieve oefeningen en cases geven je niet alleen inzicht, maar zorgen ervoor dat je met tastbare resultaten terugkeert naar je organisatie.
4. Netwerk met topmarketeers en breid je zakelijke connecties uit
Tijdens de mastercourse werk je samen met ervaren B2B-marketeers uit diverse sectoren. Door het exclusieve karakter van de training bouw je langdurige zakelijke relaties op met professionals die dezelfde uitdagingen en ambities delen. Deze contacten kunnen waardevol zijn voor toekomstige samenwerkingen, inspiratie en kennisuitwisseling.
5. Sluit je aan bij een community van succesvolle B2B-marketeers
Deelnemers aan eerdere edities van deze mastercourse, zagen een verdubbeling in hun leadgeneratie na het toepassen van de strategieën die ze tijdens de cursus hebben geleerd. Sluit je aan bij deze groep en verbeter jouw prestaties direct.
6. Versterk je carrière met een erkend NIMA-certificaat
Bij voltooiing van de mastercourse ontvang je een NIMA-certificaat, erkend binnen de marketingbranche. Dit certificaat bevestigt jouw kennis van de meest actuele en effectieve leadgeneratiestrategieën, wat je professionele geloofwaardigheid aanzienlijk verhoogt en je onderscheidt van de concurrentie.
Deze kans komt zelden voorbij. Meld je vandaag nog aan en zet de volgende stap naar B2B-marketing succes!
- Mastercourse B2B-Leadgeneratie – Een goed onderbouwd strategisch leadgeneratieplan.
- Programma: 3 dagen
- Kennisniveau: NIMA B & NIMA C
- Aantal PE punten: 14
Wat houdt de Mastercourse: B2B-Leadgeneratie in?
Programma
Dag 1: Je leert het fundament van B2B-leadgeneratie – 8 november 2024
- Met Customer Journey Mapping en het werken met persona’s leggen we een relatie tussen klantreis, je doelgroep en jouw doelstellingen
- We brengen je leadgeneratie en salesfunnel in kaart en kijken hoe dit aansluit bij veranderend klantgedrag. We geven inzicht in hoe je dit goed meetbaar maakt met KPI's
- We kijken naar het merk van je organisatie en bespreken mogelijke strategische keuzes voor je leadgeneratie
- Wat is er nodig voor een goede inbound- en leadgeneratiestrategie?
Dag 2: Je kiest je strategische opties voor jouw B2B-leadgeneratie – 22 november 2024
- Welke strategische instrumenten passen het beste bij jouw organisatie?
- Welke (praktische) tools kun je gebruiken en op welke manier kun je conversie optimaliseren van alle uitingen (content) die je maakt?
- Hoe creëer je unieke en relevante klantervaring met content die converteert?
Dag 3: Je werkt aan de implementatie van je B2B-leadgeneratie strategie – 29 november 2024
- Hoe werkt leadmanagement, leadscoring en leadnurturing precies en hoe pas ik dit goed toe?
- Hoe pas je marketing automation, personalisatie en workflows toe?
- Op welke manier maak ik mijn KPI’s goed zichtbaar met goede reporting zodat je succes kunt meten?
Wat levert deze Mastercourse: B2B-Leadgeneratie je op?
Voor wie?
AANTAL PE-PUNTEN?
14 PE-punten
Geldt alleen voor:
Register Marketeers
Senior Marketing Professionals
NIMA Qualified Lecturers