Masterclass: Menselijke Marketing in een Digitale Wereld

Hoe je in een digitale wereld een emotionele band met je klanten opbouwt

INVESTERING

NIMA Member € 700,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 875,00 (excl. btw)

Inclusief lunch

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Marc Westeneng Maties van Voorthuizen

BESCHIKBARE DATA

Hoe je in een digitale wereld een emotionele band met je klanten opbouwt?
Een grote uitdaging voor veel bedrijven nu een steeds groter deel van de customer journey zich afspeelt in de digitale omgeving. Daarom organiseert NIMA een masterclass over de zoektocht naar de ideale combinatie van hightech & high touch.

Deze masterclass is eerder beoordeeld met een 8,1!

 

Wat levert deze NIMA Masterclass jou op?

Deze masterclass helpt je om de digitale transformatie op een effectievere manier vorm te geven. Tijdens de dag komen o.a. de volgende onderwerpen aan de orde, allemaal geïllustreerd met cases uit de adviespraktijk van Flowresulting:
  • Wat zijn de drivers van een digitale transformatie waarin klantbeleving en kostenbesparing hand in hand gaan?
  • De 5 stappen om tot een future-proof klantcontactstrategie te komen, waarin de klant het uitgangspunt is.
  • Hoe beweeg je klanten naar online waar ze dat nu nog niet doen?
  • Hoe ‘digital’ helpt om te personaliseren, maar écht persoonlijke online klantbediening nog een stapje verder gaat.
  • Hoe ‘werkt’ vertrouwen en hoe bouw je dat in een online klantrelatie?
 
Sprekers
De Masterclass: Menselijke Marketing in een Digitale Wereld wordt gegeven door Marc Westeneng (founding partner) en Maties van Voorthuizen (consultant & expertise leader). Beiden werken bij Flowresulting, adviesbureau voor marketing en strategie. Marktleider op het gebied van customer journeys.
 
– "De masterclass bevatte een goede mix van de theorie en praktijkvoorbeelden. Beide sprekers speelden goed in op de vragen of cases van de deelnemers. Inspirerend en in de praktijk toepasbaar."
 
– "Goede inhoudelijke structuur. Goede interactie met deelnemers. Perfect gevolgde timing: geen rush om alles er door te krijgen, maar ideaal ritme."