![](https://www.nima.nl/wp-content/uploads/2022/06/shutterstock_190882616.jpg)
Marketeers zijn vatbaar voor impostor syndrome schrijft Mark Ritson. Een gedegen training en een meer realistisch beeld van de prestaties van collega vakgenoten zullen aantonen dat je zorgen ongegrond zijn.
Lees verder op Marketingweek.
27/06/2022 · Door De redactie
Marketeers zijn vatbaar voor impostor syndrome schrijft Mark Ritson. Een gedegen training en een meer realistisch beeld van de prestaties van collega vakgenoten zullen aantonen dat je zorgen ongegrond zijn.
Lees verder op Marketingweek.
De eerste stap is de betaalde versie van ChatGPT aan te schaffen. Daarna gaat Van Kranenburg helpen om een tweede marketingbrein te ontwikkelen.
Het ontmaskert de trucs en valkuilen van statistische misleiding en leert lezers kritisch te denken over de cijfers die ze dagelijks tegenkomen.
voor de meeste klanten begint de volstrekt analoge klantreis pas ná de aankoop. En die reis verloopt lang niet altijd tot tevredenheid van de klant…
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws met de NIMA Nieuwsbrief. Een keer per week krijg je van ons een complete update van wat er speelt in het marketingvak en bij NIMA zelf.