NIMA Summerschool ’23 Merkmodel
Ontdek de kracht van een Merkmodel voor succesvolle campagnes
In de dynamische wereld van marketing en communicatie is het van essentieel belang om een helder beeld te hebben van waar je merk voor staat en welke merkdomeinen je wilt opbouwen of versterken. Dit vormt de basis voor consistente communicatie en uiteindelijk voor het creëren van effectieve campagnes.
Wat levert deze Masterclass je op?
Het doel van de masterclass is om je weer even op scherp te zetten en je te voorzien van de tools en handvatten die je nodig hebt om een sterk merk op te bouwen. Na afloop van de training heb je een duidelijk beeld van hoe je je eigen merk kunt inrichten aan de hand van een merkmodel. Dit stelt je in staat om consistente en doelgerichte communicatie te ontwikkelen die resoneren met je doelgroep.
De masterclass is speciaal ontworpen om marketeers te helpen werken vanuit een basis merkmodel. Dit stelt je in staat om consistentie te creëren in de communicatie en uiteindelijk effectiever te worden in de campagnes. Je leert hoe je een merkmodel opzet en gebruikt als een leidraad voor je marketingactiviteiten.
Doelgroep
Meer weten?
Door gebruik te maken van het merkmodel kun je na deze training doorgaan naar creatie en conceptontwikkeling. Je leert hoe je een briefing opstelt en creatief werk beoordeelt, wat essentieel is voor het succes van je campagnes. Vervolgens kun je de neuromarketingprincipes toepassen om je campagnes tot bloei te laten komen. Volg daarom de NIMA Masterclass Interne besluitvorming en NIMA Masterclass Neuromarketing in communicatie. Let op: verrekening middels passe-partout is niet van toepassing op de leerlijn.