NIMA Summerschool ’23 Interne besluitvorming

Verdien de erkenning die je voorstellen verdienen: beheers het Interne Besluitvormingsproces

INVESTERING

NIMA Member € 499,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 623,75 (excl. btw)

Deze masterclass start om 9.00 uur tot 14.00 uur inclusief Lunch

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Adriaan Oomen

BESCHIKBARE DATA

Herken je dit? Je hebt keihard gewerkt aan je advertising briefing en je reclamebureau heeft een concept ontwikkeld waar je enthousiast over bent. Maar dan begint de uitdagende reis om het concept ongeschonden langs alle interne obstakels te loodsen.

Je bazen en collega's schieten met snelle oordelen of slaan de briefing compleet over. Ze reageren niet altijd even professioneel of stellen onnodige wijzigingen voor. Het lijkt nooit goed genoeg, zelfs na alle aanpassingen. Veel marketeers en communicatieprofessionals worstelen met dit proces.

Gelukkig is er een oplossing! In onze Summerschool masterclass ontdek en ervaar je hoe je de regie kunt nemen over het interne besluitvormingsproces. Leer hoe je het proces naar je hand kunt zetten, zodat jouw voorstellen op een goede manier en op het juiste moment worden beoordeeld en geaccepteerd.

Deze training is onderdeel van onze Summerschool Leerlijn Campagne Management, klik hier voor meer informatie.
 

Wat levert deze Masterclass je op?

Deze verdiepende masterclass sluit aan bij de masterclasses 'Excellente briefings opstellen' en 'Effectief beoordelen van creatieve concepten' van Adriaan, die beide deel uitmaken van het reguliere aanbod van NIMA. Echter, deze masterclass richt zich op inhoudelijk campagnemanagement door jouw tools en handvatten te geven om interne besluitvormingsproces te managen. Krijg dus meesterschap over het proces van interne besluitvorming voor creatieve voorstellenen zorg ervoor dat jouw voorstellen de erkenning krijgen die ze verdienen.
 

Doelgroep

Deze masterclass richt zich marketeers, communicatieprofessionals, reclameprofessionals en andere professionals die verantwoordelijk zijn voor het beoordelen van creatieve voorstellen.
 

Meer weten?

Wil je meer weten over de kernwaarden en domeinen van je merk en het vertalen van een bruikbare briefing naar effectieve communicatiestrategieën die een publiek boeien en overtuigen? Volg dan de NIMA Masterclass Merkmodel en NIMA Masterclass Neuromarketing in communicatie of de gehele leerlijn Campagne Management.
Let op: verrekening middels passe-partout is niet van toepassing op de leerlijn.