Internal Branding: Kijkje in de keuken bij NS

Verbinding in beweging: Ontdek de gemeenschappelijke delers bij NS

INVESTERING

NIMA Member € 0,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 99,00 (excl. btw)

-
Nog geen NIMA lid? Neem 1x kosteloos deel door deze code te gebruiken: GRATISNETWERKEN

WORD MEMBER EN BESPAAR

Bekijk al onze Lidmaatschappen of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

Let op! Hebben we geen tijdige afmelding van je ontvangen, dan brengen we € 50 excl btw. in rekening.

BESCHIKBARE DATA

Er zijn maar weinig merken die zo verweven zijn met het Nederlandse leven als de NS. Die geel-blauwe treinen die het landschap doorkruisen zijn net zo betrouwbaar als water uit de kraan – of tenminste, dat is het streven! Wanneer dat eens niet het geval is, dan zijn de media er als de kippen bij. Het is niet zomaar een bedrijf; het is een organisatie met een diepgewortelde maatschappelijke rol. En juist daarom is het zo belangrijk dat de NS een afspiegeling is van de samenleving, op alle niveaus binnen de organisatie.
 
Dus, vraag je je af hoe een merk met zo'n sterke reputatie intern blijft meegroeien? Op 19 september organiseert de NIMA Community Internal Branding een unieke masterclass bij de NS waarin we je een exclusief kijkje in de NS-keuken bieden.
 
Tijdens deze sessie duiken we diep in de invloed van externe factoren zoals de pandemie, politieke verschuivingen en personeelstekorten op de interne wereld van de NS. We gaan in gesprek met machinist Bas om een eerlijke kijk te krijgen op hoe het merk NS leeft onder de operationele collega’s. En, we gooien een aantal prikkelende stellingen in de groep voor een levendige discussie met vakgenoten.
 
 
Programma
14.00 uur | Ontvangst op NS 
14.30 uur | Welkom en introductie
15.00 uur | NS de afgelopen jaren 
15.30 uur | In gesprek met machinist Bart
16.00 uur | Pauze 
16.15 uur | Blik vooruit & de uitdagingen
16. 30 uur| Activatie & Groepsdiscussie
17.00 uur | Netwerkborrel