NIMA Summerschool ’23 – Rob Revet, Leon Jansen en Wilbert Savonije leren je hoe je door het claimen van een businessprobleem ook tot het oplossen ervan komt.
Na een rustigere vakantieperiode en een welverdiende vakantie is er ruimte in je hoofd. Waar ga jij die mee vullen? Juist aan het einde van de vakantie en tijdens het opstarten van je werkzaamheden, heb je ruimte om te leren. NIMA heeft in zijn variant van de Summerschool drie leerlijnen geprogrammeerd. Iedere leerlijn bied je een specifieke inkijk die als een rode draad door de gecombineerde masterclasses heen loopt.
Wil jij als marketeer jouw impact vergroten? En wil je weten hoe? Rob Revet, Leon Jansen en Wilbert Savonije bundelen hun krachten voor deze speciale Summerschool.
Programma
In deze leerlijn komen de volgende onderwerpen aan de orde:
Marketing Leiderschap – Rob Revet – 1 september
Rob Revet geeft al meerdere jaren les bij ons. In deze masterclass neemt hij je mee hoe je jouw impact kunt vergroten door je concrete handvatten te geven hoe je een belangrijk businessprobleem claimt en hoe je via marketinginstrumenten aantoonbaar bijdraagt aan het oplossen ervan.
Verandering van binnenuit – Wilbert Savonije – 4 september
Ten slotte ontdek je tijdens deze masterclass de waarde van zelfreflectie en persoonlijke groei te midden van organisatorische transformaties. Dit leidt tot zelfbewustwording, waardoor je jouw eigen veranderingsprocessen kunt omarmen en afstemmen op de bredere organisatorische transformaties.
Teameffectiviteit – Leon Jansen – 5 september
In deze training neemt Leon Jansen je mee in de vertaling van je marketing leadership naar je team en teaminrichting. Na deze training heb jij de tools en handvatten om tot verdere ontwikkeling van je team te komen. Leon is o.a. bekent van de workshop Bouwen aan een succesvol marketingteam.
Voor wie is het bedoeld?
Deze leerlijn is bedoeld voor marketeers die zich bevinden in een beslissingsbevoegde situatie en/of affiniteit hebben met de onderwerpen.
Dit artikel verscheen eerder op: