Regio Zuid: Daelmans Group
Van Private Label fabrikant naar Internationale A-Speler
Ontdek de magie achter de wereldberoemde stroopwafels en meer tijdens ons exclusieve bezoek aan Daelmans Group op 20 maart 2024! Daelmans, bekend om hun passie voor koek en banket, heeft zich ontwikkeld van een kleine lokale bakkerij tot een vooraanstaande internationale speler. Hun fascinerende reis illustreert perfect hoe ambacht en ambitie samenkomen om een wereldwijd geliefd merk te vormen.
Als marketeer krijg je de unieke kans om een kijkje te nemen in de keuken van Daelmans. Je zult niet alleen ontdekken hoe hun Private Label koeken gemaakt worden en ook leren over de uitdagingen en veranderingen die komen kijken bij het uitbouwen van A-merk stroopwafels dat in meer dan 30 landen over de hele wereld verkocht wordt. Deze sessie belooft een diepgaande verkenning te bieden van Daelmans' duale strategie in de wereld van private labels en A-merken.
Dit is een unieke kans om te leren van een bedrijf dat zowel vasthoudt aan zijn rijke geschiedenis als blijft innoveren in een competitieve markt. Bereid je voor op een inspirerende dag vol nieuwe inzichten en netwerkmogelijkheden met collega-marketeers. Mis het niet!
Programma
13.30 uur | Inloop
14.00 uur | Opening door NIMA
14.15 uur | Presentatie door het Daelmans Stroopwafel Marketing team; ‘Van Private Label fabrikant naar internationaal A-merk; een kijkje in de keuken van Daelmans Group’
15.45 uur | Rondleiding door de bakkerij in Nieuwkuijk gevolgd door inspiratiesessie in het Innovation Centre
17.30 uur | Diner
20.30 uur | Einde
13.30 uur | Inloop
14.00 uur | Opening door NIMA
14.15 uur | Presentatie door het Daelmans Stroopwafel Marketing team; ‘Van Private Label fabrikant naar internationaal A-merk; een kijkje in de keuken van Daelmans Group’
15.45 uur | Rondleiding door de bakkerij in Nieuwkuijk gevolgd door inspiratiesessie in het Innovation Centre
17.30 uur | Diner
20.30 uur | Einde