Online cursus: Social proof voor merkvertrouwen en conversie (i.s.m. Frankwatching)

Verbeter de conversieratio van je website en digitale campagnes

INVESTERING

NIMA Member € 52,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 65,00 (excl. btw)

All-in prijs (excl. btw)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event!
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.

Let op: verrekening door middel van passe-partout is niet mogelijk

BESCHIKBARE DATA

Social proof is een veelgebruikte term, en niet zonder reden – het is effectief! Social proof omvat diverse vormen, waaronder mond-tot-mondreclame en de moderne online variant: consumentenreviews.

Tegenwoordig zijn de meeste consumenten een stuk voorzichtiger met hun (online) aankopen. Ze zoeken nu meer dan ooit grondig naar informatie over bedrijven en producten voordat ze iets kopen. Daarom is het uitermate belangrijk voor bedrijven om social proof te tonen op hun website en in digitale campagnes tijdens verschillende fases van de customer journey.

Na het volgen van deze online cursus weet jij precies hoe je met behulp van social proof het merkvertrouwen kunt vergroten en daarmee je conversies een boost geeft!

Resultaat

  • Je kent de basisprincipes van reviews en social proof
  • Je weet hoe je testen uitvoert op je website en welke mogelijkheden er zijn met reviews
  • Je hebt kennis van digitale campagnes en hoe je met reviews je conversie kunt verhogen

Inhoud

Tijdens deze online cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Vertrouwen in de huidige economische omgeving
  • De behoefte aan eerlijkheid en transparantie
  • Voorwaarden voor het gebruik van reviews in marketing
  • Het verbeteren van de conversieratio in digitale marketingcampagnes
  • Praktische conversietips met betrekking tot reviews op de website

Voor wie

Deze online cursus is interessant voor marketeers en UX-managers die het maximale willen halen uit hun websites en digitale campagnes.

Voor deze training gaan we uit van basiskennis over marketing en KPI’s.

Trainer

Michelle Wrede is Head of Marketing Benelux bij Trustpilot. Ze biedt inzicht in algemene marketing & consumenten trends en het toepassen van social proof bij B2C en B2B bedrijven.