Online cursus: Online marketing funnel volgens het 6B-model (i.s.m. Frankwatching)

Aan de slag met het inrichten van jouw online marketing funnel

INVESTERING

NIMA Member € 52,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 65,00 (excl. btw)

All-in prijs (excl. btw)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event!
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.

Let op: verrekening door middel van passe-partout is niet mogelijk

BESCHIKBARE DATA

Hoe zet je websitebezoekers om in enthousiaste én terugkerende klanten? Daar kan het 6B-model je bij helpen. Het 6B-model biedt nameljk een gestructureerde benadering om het proces van het aantrekken en converteren van bezoekers te begrijpen en te optimaliseren.

In deze online cursus leer je welke de stappen het zijn, begrijp je het belang van elke fase en ontvang je praktische tips en voorbeelden om je te helpen de online marketing funnel in te richten of te optimaliseren.

Resultaat

  • Je kunt zelf aan de slag met het inrichten van de online marketing funnel
  • Je weet welke stappen je moet zetten om bezoekers naar je website te trekken en te laten converteren
  • Je begrijpt het belang van het funnel denken en de 6 B’s

Inhoud

Tijdens deze cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Bezoeken: Hoe je websiteverkeer genereert
  • Boeien: Het vasthouden van bezoekers met boeiende inhoud
  • Beslissen: Conversie-optimalisatie en het beïnvloeden van beslissingen
  • Bestellen: Het creëren van een eenvoudige en veilige bestelervaring
  • Betalen: Betalingsgateways en -beveiliging
  • Binden: Het opbouwen van langetermijnrelaties met klanten via e-mailmarketing en klantenservice

Voor wie

De online cursus is interessant voor beginnende e-commerce marketeers en online marketeers.

Hoewel het toegankelijk is voor beginners, is basiskennis van online marketing wel essentieel. De focus ligt op het inrichten van effectieve funnels en het begrijpen van diverse kanalen.

Trainer(s)

Marco Boone heeft meer dan 20 jaar ervaring in (online) marketing. Hij is gespecialiseerd in strategie, e-commerce, branding en customer insights, en gebruikt graag zijn eigen ervaring om theorie tot leven te brengen en praktisch toepasbaar te maken.