Young Professionals: Top Marketing Tour – Rode Kruis
Exclusief toegankelijk voor NIMA Young Professionals
Hulp geven aan mensen in nood, dichtbij en ver weg: dat is waarom het Rode Kruis bestaat. Hun missie is het voorkomen en verzachten van menselijk lijden, waar dan ook, het beschermen van levens en het waarborgen van respect voor de mens. Je kent ze waarschijnlijk van grootschalige acties zoals tijdens de aardbeving in Turkije en Syrië of voor de oorlog in Oekraïne, maar weet jij wat voor acties het Rode Kruis het gehele jaar dichter bij huis initieert?
Hoe zorg je ervoor dat mensen niet alleen geld doneren tijdens rampen maar ook voor structurele problemen die zich hier afspelen, zoals aandacht voor vluchtelingen of armoede? Hoe kan je krachten bundelen als je marketing middelen beperkt zijn en hoe zet het merk data (en AI) in om de schade van rampen op voorhand te beperken? Op 27 juni ontvangt het fonds ons op het hoofdkantoor in Den Haag en neemt het hoofd Communicatie, Mireille Spapens, ons mee in de uitdaging die het fonds heeft om gedurende het hele jaar te zorgen voor aandacht.
Programma
14:30 uur| Inloop met koffie
15:00 uur | Presentatie
16:00 uur | Toelichting case + uitwerken
17:05 uur | Presentatie case aan jury
17:30 uur | Afsluitende netwerkborrel
14:30 uur| Inloop met koffie
15:00 uur | Presentatie
16:00 uur | Toelichting case + uitwerken
17:05 uur | Presentatie case aan jury
17:30 uur | Afsluitende netwerkborrel
Sprekers
Harm Goossens, directeur Rode Kruis
Mireille Spapens, Hoofd Communicatie
Sanneke Swen, Manager Ambassadeurs & Influencers
Harm Goossens, directeur Rode Kruis
Mireille Spapens, Hoofd Communicatie
Sanneke Swen, Manager Ambassadeurs & Influencers