9e Sierteelt Marketing Event

TO BRAND OR NOT TO BRAND

INVESTERING

NIMA Member € 79,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 99,00 (excl. btw)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Bekijk al onze Lidmaatschappen of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

Let op! Hebben we geen tijdige afmelding van je ontvangen, dan brengen we € 50 excl btw. in rekening.

BESCHIKBARE DATA

Stap in de wereld van branding tijdens ons 9e Sierteelt Marketing Event op 21 maart as. Een sterk werkgeversmerk is cruciaal om goede medewerkers te werven en te behouden. En een productmerk kan naar klanten het verschil maken als producten veel op elkaar lijken. En soms zelfs naar consumenten meerwaarde en voorkeur creëren. Spiegel jouw merkbeleid en ontdek wat je eventueel nog kunt verbeteren.
 
 
We zijn op bezoek bij het sterke B2B merk Lely in Maassluis, dat met de merkbelofte “farming innovators” vooroploopt in haar sector. Tijdens het programma zullen ervaren marketeers je inspireren op merkgebied en heb je tussendoor tijd om in groepjes te bespreken hoe je de nieuwe inzichten kunt toepassen.
 
 
Programma
13.45 uur | Inloop en ontvangst met koffie/thee en wat lekkers
14.15 uur | Rondleiding Lely
15.15 uur | Pauze
15.30 uur | start programma
15.45 uur | MERKEN IN DE SIERTEELTSECTOR Door Fred van der Hoeven, Business Initiator bij Royal Flora Holland
16.35 uur | HET GEHEIM VAN STERKE MERKEN – hoe bouw je een sterk merk in sierteelt en heeft dat zin? Door Ruud Boer RM, directeur van Merk-Expert BV en auteur van het boek Brand Design
17.35 uur | Pauze
18.05 uur | Brand Design Quiz door Ruud
18.20 uur | PARTNERS WITH NATURE – duurzame merkontwikkeling in de praktijk. Door Mattijs Bodegom, marketing communications manager Koppert
19.00 uur | Wrap up/afsluiting
19.15 uur | Maaltijd en netwerkborrel
21.00 uur | Einde 9e Sierteelt Marketing Event
 
 
Alle deelnemers krijgen na afloop een gesigneerd exemplaar van het door Ruud Boer geschreven boek Brand Design (7e editie / 21e druk t.w.v. € 46,50)