Masterclass: Datagedreven Marketing

Krijg nieuwe inzichten om in de organisatie door te gaan met datagedreven marketing

INVESTERING

NIMA Member € 700,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 875,00 (excl. btw)

inlcusief lunch

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 105 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA annuleringsvoorwaarden.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Nicolai Fabian Thijs Broekhuizen Gert Haanstra

BESCHIKBARE DATA

Masterclass: Data Driven Marketing

Weet wat je meet en word datagedreven!

Wil je meer impact maken met jouw marketingbeslissingen? Deze masterclass helpt je om data slim te gebruiken en te vertalen naar commercieel succes. Ontdek hoe je relevante data verzamelt, selecteert en analyseert, zodat jouw organisatie betere beslissingen kan nemen over strategie en uitvoering.


Waarom deelnemen?

Iedere marketeer weet dat data over de markt, concurrentie en klantgedrag cruciaal is voor succes. Maar met alleen data ben je er niet. De uitdaging ligt in het omzetten van deze data naar bruikbare inzichten en acties. In deze masterclass leer je hoe je de stap zet van data naar impact en hoe je jouw organisatie transformeert naar een datagedreven marketingorganisatie.


Wat levert deze masterclass je op?

Je leert hoe je:

  • Een flexibele datagedreven organisatie opbouwt.
  • Data vertaalt naar inzichten die marketingbesluiten ondersteunen.
  • Stakeholders betrekt en draagvlak creëert voor een datagedreven aanpak.
  • Monitoring- en transformatiedashboards gebruikt om resultaten meetbaar te maken.

Je krijgt zowel wetenschappelijke theorie als praktische handvatten, zodat je direct aan de slag kunt met datagedreven marketing binnen jouw organisatie. Aan het einde van de masterclass ben je gemotiveerd én uitgerust om jouw organisatie naar het volgende niveau te brengen.


Programmaoverzicht

Tijdens de masterclass behandelen we:

  1. Businessmodellen en datastrategieën: Kies een model en strategie die passen bij jouw organisatie.
  2. Digitale transformatie: Begrijp de fasering van organisaties en wat nodig is om stappen te zetten.
  3. Samenwerking en stakeholdermanagement: Leer hoe je een data value team opzet en stakeholders betrekt.
  4. Monitoring- en transformatiedashboards: Gebruik dashboards om resultaten te monitoren en verbeteringen door te voeren.

Voor wie is deze masterclass?

Deze masterclass is op NIMA B-niveau en speciaal ontwikkeld voor:

  • Marketeers die beslissingen willen nemen op basis van actuele data en analyses.
  • Ondernemers die hun organisatie willen transformeren naar een datagedreven aanpak.

Maak de stap naar Data Driven Marketing!
Meld je vandaag nog aan en leer hoe je datagedreven marketing implementeert en een flexibele, toekomstbestendige organisatie opbouwt.

AANTAL PE-PUNTEN?
6 PE-punten