Wilco Verdoold: ‘De marketeer van de toekomst is een professional in meervoudige waardecreatie’. Volgens Verdoold is de marketeer iemand die verantwoordelijkheid neemt voor zowel aandeelhouder als mens en maatschappij. Voor mij is de marketeer van de toekomst een marketeer die verantwoordelijkheid neemt voor diezelfde toekomst. Verantwoordelijk voor een duurzame economie, door waarde te creëren voor de aandeelhouder, maar ook voor de aarde, de mens en de maatschappij. Oftewel de marketeer van de toekomst is – of mag ik al zeggen, blijft – een professional in meervoudige waardecreatie.
Lees hier het hele artikel van Wilco in Adformatie; een samenwerking met NIMA!
‘Wilco Verdoold behoort tot de NIMA Community van Register Marketeers. De titel Register Marketeer is een Europees kwaliteitskeurmerk voor topmarketeers en is in 1992 in het leven geroepen op initiatief van een aantal topmarketeers en NIMA. Deze column is eerder gepubliceerd in/op Adformatie, vakmedium over marketing, media, communicatie en creatie.’
20/02/2024 · Door de Redactie