Brein en Gedrag: inspiratiesessie Service Design & Gedrag
Een diepgaande duik in gedrag en service design: theorie en praktijk ontmoeten elkaar
Op dinsdag 10 september nodigen we je uit voor een inspirerende sessie van de NIMA Community Brein & Gedrag, met als focus "Gedrag & Service Design". We gaan dieper in op de rol van inzichten in doelgroepgedrag en psychologische profielen binnen het service design proces. Verwacht een boeiende mix van theorie en praktijkvoorbeelden.
We zijn te gast bij KOOS Service Design in Amsterdam, waar oprichter Jules Prick ons aan de hand van praktijkcases van onder andere KPN en Eurocross laat zien hoe zij te werk gaan. Daarnaast hebben we Max van Kaathoven en Roger van der Spek, experts in gedragsverandering en beide werkzaam bij Braingineers, die het onderwerp vanuit een theoretisch perspectief zullen belichten.
Wat kun je verwachten? Na deze sessie ben je helemaal op de hoogte van de laatste inzichten en toepassingen op het gebied van service design en gedrag.
Programma
16.30 uur | Inloop
17.00 uur | Opening
17.15 uur | Jules Prick
18.15 uur | Pauze (voor broodjes en iets warms wordt gezorgd)
19.00 uur | Max van Kaathoven en Roger van der Spek
20.00 uur | afsluiting
20.15 uur | Netwerkborrel
21.00 uur | Einde
17.00 uur | Opening
17.15 uur | Jules Prick
18.15 uur | Pauze (voor broodjes en iets warms wordt gezorgd)
19.00 uur | Max van Kaathoven en Roger van der Spek
20.00 uur | afsluiting
20.15 uur | Netwerkborrel
21.00 uur | Einde
AANTAL PE-PUNTEN?
2 PE-punten
Geldt alleen voor:
Register Marketeers
Senior Marketing Professionals
NIMA Qualified Lecturers