De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag 13 juni 2024 in DeFabrique in Utrecht. Tijdens NMD geven maar liefst 70 marketingcollega’s inspirerende en interactieve presentaties verdeeld over tien zalen. We starten en eindigen de dag met smaakmakende plenaire sessies. Bovendien maken we de winnaars van de Nima Marketingprijzen bekend. Check nimamarketingday.nl voor updates. Dit interview is geschreven door Nanny Kuilboer.
Marga Stehmann is Marketing Manager Carhartt EMEA/PAC. Tijdens Nima Marketing Day 2024 verzorgt zij één van de presentaties: ‘Als werkkleding trendy wordt.’ Een korte kennismaking.
Marga Stehmann is een toegewijde marketingprofessional met elf jaar ervaring bij Dockers en Levi’s. Inmiddels werkt zij al weer zo’n zes jaar als marketingmanager bij Carhartt in Amsterdam, waar zij haar creativiteit en strategisch inzicht kan inzetten. In haar vrije tijd geniet zij van tennis en padel en koestert de tijd met haar tienerdochters. Met haar passie en toewijding hoopt zij anderen te inspireren, zowel professioneel als persoonlijk.
Wat is jouw persoonlijke motivatie om te spreken tijdens Nima Marketing Day?
Het verhaal van Carhartt is niet bij veel marketeers bekend is en het zal hen wellicht interesseren en stof tot nadenken geven om de zaken in hun eigen business anders aan te pakken of te benaderen. Authenticiteit is het sleutelwoord.
Wat vind je het goede aan een samenkomst als NMD?
Kennis uitwisselen, inspiratie opdoen en even uit het dagelijkse op kantoor of thuis zijn.
Wat hoop je dat bezoekers van jouw sessie meenemen naar huis?
Dat het trouw blijven aan je roots in deze turbulentie tijd met alle verleidingen en nieuwe technologieën heel belangrijk is om je merk succesvol te houden/maken.
Wat is je persoonlijke drijfveer binnen Carhartt?
De mensen waarmee ik werk, de groei die we doormaken en de potentie van ons merk geven een enorme energie en maken het geweldig om iedere dag weer voor Carhartt te werken.
PRESENTATIE Marga Stehmann
Als werkkleding trendy wordt….
Het belang van het vasthouden aan een eigen strategie, identiteit en DNA om zo een 135 jaar oud kledingmerk, wat mega hip is onder jongeren, bestaanszekerheid te geven om nog jaren vele hardwerkende mannen en vrouwen te beschermen en bedienen met werkkleding.