De organisatie van aanstaande NIMA Marketing Day op 13 juni aanstaande in Utrecht heeft Nathalie Lam aangekondigd als plenaire key note. Lam is Global ESG Brand Marketing Lead bij Philips. In haar rol is ze mede-verantwoordelijk voor de wereldwijde activering van Philips Global ESG Brand Marketing-campagnes. De campagnes van Philips zijn onderscheiden met Cannes Lions, SponsorRing Awards, SABRE Awards, Wommy’s en meer.
Geboren uit een persoonlijke passie en haar biculturele achtergrond, heeft ze de toegevoegde waarde van DEI vergroot via verschillende succesvolle programma’s binnen Philips en taskforces zoals bij de BVA. In januari vorig jaar was Nathalie Lam ook een van de sprekers op ‘SWOCC presenteert: Brand Activism’. Binnen de BVA leidde zij de taskforce Inclusie en Diversiteit waar diverse afgevaardigde van meerdere merken in vertegenwoordigd zijn. Gezamenlijk ontwikkelden zij handvatten met betrekking tot die thema’s om kennis over te dragen naar de leden van de BVA. (lees hier het interview dat SWOCC met haar had).
Lam is de tweede key note die wordt aangekondigd in een programma dat steeds meer gestalte begint te krijgen. Vorige week werd bekend dat slechte-ideeën-bedenker Rico Bakker de NIMA Marketing Day 2024 zal openen. Eerder werden ook al de eerste namen uit het reguliere sprekersprogramma bekendgemaakt (lees ook Carhartt, Feyenoord en Chocomel bij eerste namen NIMA Marketing Day 24). Alles bijeen kunnen bezoekers op NMD kiezen uit een programma met 70 sprekers.
Kaarten voor NMD zijn te koop via de site van het event, waar ook de programmering dagelijks wordt aangevuld. Toegang tot het event is inbegrepen in het lidmaatschap voor leden van NIMA (vanaf red memberships) maar let op, want het aantal uit te geven kaarten is niet onbeperkt vanwege de maximumcapaciteit van de locatie. Alle NIMA-leden die recht hebben op een toegangsbewijs hebben daarover een mail ontvangen. Wie beslist van plan is om aan te sluiten op 13 juni doet er goed aan nu haar of zijn kaart veilig te stellen.