Sustainable business models

CSRD en duurzaamheid als verbindende factor

Sustainable business models

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 700,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 875,00 (excl. btw)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 105 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 19-11-24

Koppert Cress (onder voorbehoud)
De Poel 1 , 2681 MB Monster

19-11-24
09:30 - 17:00

Duurzaamheid, een verplicht nummertje vanwege de CSRD richtlijnen en verplichtingen? Óf een kans op meer verbinding, medewerkersbetrokkenheid en maatschappelijke impact? 
​​​​​​​
Wij laten je ervaren dat aandacht voor duurzaamheid kansen met zich meebrengt: we gaan aan de slag met een heldere visie vanuit het hart van de organisatie, werken aan de ontwikkeling nieuwe businessmodellen en laten de deelnemers ontdekken hoe dat leidt tot betrokken en tevreden medewerkers, een sterk verhaal en grotere maatschappelijke waarde voor jouw bedrijf.  Je wilt deze training volgen omdat je duurzaamheid wilt omarmen als kans voor jouw organisatie. En als mogelijkheid om duurzame groei te realiseren. 
 
Wat ga je in deze training leren? 
Een masterclass boordevol praktijk. Gebaseerd op de theorie, bewezen in de praktijk en nu voor het grijpen voor jouw eigen bedrijf. 
We gaan aan de slag met methodes om je eigen duurzame identiteit te ontrafelen en op basis daarvan nieuwe duurzame business modellen te ontwikkelen die naadloos aansluiten bij jouw bedrijf. 
Reken op een masterclass waarbij we onze ervaring delen met jou, zodat jij met weinig moeite werkt aan jullie krachtige verhaal én nieuwe business modellen ontwikkelt met duurzame impact.
 
Wat is de inhoud van de training?
De ochtend draait om de duurzame identiteit van jouw bedrijf. Wat is jullie verhaal en hoe scherp je dat aan? Hoe zorg je voor een verhaal dat verbindt, zowel binnen als buiten je organisatie? Hoe formuleer je de purpose van het bedrijf en wat is het verschil met de missie en visie? 
In de middag gaan we aan de slag met de ontwikkeling van nieuwe, duurzame business modellen aan de hand van het business model canvas. We delen ervaringen uit de praktijk van Royal Van Zanten en laten de deelnemers ervaren hoe je producten en diensten kunt beschrijven, analyseren en ontwerpen en hoe duurzaamheid daarin een factor van belang is. Op deze manier leer je in een dag de identiteit van je bedrijf te koppelen met nieuwe duurzame business modellen voor jullie toekomstige producten of diensten.
 
 
Wat levert de training de deelnemer concreet op?
Deze training levert je een gevulde gereedschapskist op met methodes om aan de slag te gaan de beschrijving van jullie bedrijfsidentiteit: purpose, missie, visie. Én je gaat ervaring opdoen met het duurzame business model canvas. Je leert van de methodes, maar ook zeker van elkaar!  Na het volgen van deze training ben je een stuk beter voorbereid op de nieuwe CSRD verplichtingen. 
Je wilt deze training volgen omdat je duurzaamheid wilt omarmen als kans voor jouw organisatie. En als mogelijkheid om duurzame groei te realiseren. 
 
Voor wie is de training bedoeld?
De masterclass is bedoeld voor marketeers en eigenaars / directie van bedrijven. Onze ervaring komt vooral uit de agrarische sector en sierteelt, maar ook mensen van buiten onze sector zijn van harte welkom. 
Het is handig als je enige marketingkennis hebt, NIMA-B of HBO. Binnen jouw bedrijf ben je betrokken bij de (marketing) en merkenstrategie. 

AANTAL PE-PUNTEN?
6 PE-punten