Wat ga jij doen om dit najaar Prime day en Black Friday te overleven?
De feestdagen naderen en daarmee ook de grootste verkoopdagen van het jaar: Prime Day en Black Friday. Hoe kun je als retailer deze drukke dagen doorkomen en tegelijkertijd je concurrentie voorblijven? Het Grote Retailmarketing Congres biedt dé antwoorden op deze en nog veel meer vragen!
Dit najaar draait het congres om de nieuwste trends en uitdagingen in de retailwereld. Het is een middag boordevol inspiratie, praktische inzichten en baanbrekende kennis die je helpt om als retailmarketeer klaar te zijn voor de toekomst.
Vijf experts delen hun inzichten over de nieuwste trends in winkelgedrag en innovaties zoals retailmedia, blended commerce en AI in marketing. Met een paneldiscussie en netwerkborrel als afsluiting is dit dé kans om je kennis te vergroten en waardevolle connecties te leggen. Mis het niet, reserveer snel je plek—de capaciteit is beperkt!
Lees het hele artikel over onze retailmarketing aanpak op het Congres in de Ondernemer van de Persgroep
Het congres begint om dinsdag 15 oktober om 13.00 uur en duurt tot 18.00 uur, open voor zowel NIMA-leden als niet-leden. Meld je aan via onderstaande knop.
Je bent zelf consument, wanneer je voor een schap staat te dralen en moet kiezen tussen chipssoorten, koffiemerken, shampooflessen, verstelzaagbakken of potplanten.
Iedereen in het vak kent dat gevoel dat je in een winkel staat en let op prijzen, beschikbaarheid, verpakking en innovatie. Op hoe mensen lopen, waar ze op letten en welke keuzes ze maken. Die gedeelde fascinatie brengen wij samen op dit congres.
eigenlijk is het commercieel retailsucces van de soepfabriek een uit de hand gelopen bijvangst van een programma om eenzaamheid onder ouderen tegen te gaan.
Marcel van Wing: ‘Wat we gemeen hebben met Tony’s en de Vegetarische Slager is dat we ons allemaal richten op een onrecht van een grote industrie en daarmee allemaal de lobby van die categorieën tegen ons krijgen’
Tijdens het retailmarketing congres presenteren Ed Stibbe en Marjolijn Meynen een gesproken column voorafgaand aan en na afloop van het programma, dat bomvol insights, innovatie en inspiratie zit