Masterclass: Van Customer journey naar intelligent customer interaction
AI als katalysator voor innovatief succes
Dankzij de razendsnelle ontwikkeling van generatieve AI en geavanceerde conversational technologie zetten we een grote stap richting hyper-personalisatie.
We zijn aangekomen in de Individual Age, waarin de consument centraal staat in alle business- en interactieprocessen. De traditionele customer journey is aan herziening toe. Dit is het moment om de Intelligent Customer Interaction methode te omarmen en klantinteractie naar een hoger niveau te tillen.
Programma
Wat is de inhoud van de training?
Wat is de inhoud van de training?
- introductie en Overzicht: Inleiding tot de Intelligent Customer Interaction methode en de fundamentele transformatie van traditionele customer journey denkwijzen. De huidige technologische ontwikkelingen markeren een verschuiving naar hyper-personalisatie, aangedreven door AI.
- Exploring Potential (ANALYZE): Gebruik permanente analyse van de markt, trend- en technologieontwikkeling in combinatie met analyse van de eigen journey performance om business- en journeyverbeteringen te identificeren met behulp van data en AI.
- Defining Ambitions (IMAGINE): Stel ambitieuze 2- en 5-jaar business-, financiële en engagementdoelen vast. Integreer verbeteringen en innovaties om een toekomstgerichte strategie te ontwikkelen. Ontwikkel een visie ten aanzien van de impact van generatieve AI op klantinteracties en businessmodellen.
- Designing Intelligent Interactions (DESIGN): Ontwerp intelligente klantinteracties die gebruik maken van geavanceerde technologieën om unieke en gepersonaliseerde ervaringen te creëren. Maak gebruik van algoritmen en conversationele technologie aangedreven door AI.
- Advanced Performance Monitoring (MEASURE): Implementeer geavanceerde prestatiemonitoring om de effectiviteit van klantinteracties en business outcomes te optimaliseren en bij te sturen. Maak gebruik van real-time rapportages en data-gedreven besluitvorming.
- Implementing New Ways of Working (MANAGE): Transformeer de organisatie en werkmethoden en gebruik de kennis en innovatiekracht van de mensen om sneller, efficiënter en klantgerichter te werken. Benut de kracht van AI en data om de organisatie te empoweren en een cultuur van continue verbetering en innovatie te creëren.
- Praktische Toepassingen en Tools: Overzicht van innovatieve tools en methoden voor elke stap in het transformatieproces. Ontdek hoe geavanceerde technologieën de basis vormen voor holistische klantervaringen.
- Case Studies: Analyse van toonaangevende voorbeelden van succesvolle implementaties en de geleerde lessen. Leer van de best practices in de industrie en pas deze toe op uw eigen organisatie.
๏ Ochtend: Inleiding, Analyseren en Verbeelden
๏ Middag: Ontwerpen, Meten en Beheren
๏ Namiddag: Interactieve workshop en presentaties
๏ Interactieve Workshop: Praktische toepassingen en groepsactiviteiten om de geleerde concepten praktisch toe te passen.
๏ Case Studies: Analyse van real-world voorbeelden van succesvolle implementaties.
๏ Middag: Ontwerpen, Meten en Beheren
๏ Namiddag: Interactieve workshop en presentaties
๏ Interactieve Workshop: Praktische toepassingen en groepsactiviteiten om de geleerde concepten praktisch toe te passen.
๏ Case Studies: Analyse van real-world voorbeelden van succesvolle implementaties.
Voor wie is de training bedoeld?
๏ Business Leaders en Executives (CEOs, COOs, CMOs, CIOs, CTOs)
๏ Customer Experience en Service Managers
๏ Product Managers en Designers
๏ Data Analysts en AI Specialists
๏ Managers en Implementatieteams
๏ Customer Experience en Service Managers
๏ Product Managers en Designers
๏ Data Analysts en AI Specialists
๏ Managers en Implementatieteams
Type groepen + instapniveau:
HBO-niveau en hoger
HBO-niveau en hoger
Voorkennis:
Geen specifieke voorkennis vereist, maar basiskennis van klantinteractie en technologie is nuttig.
Geen specifieke voorkennis vereist, maar basiskennis van klantinteractie en technologie is nuttig.
Wat levert de training de deelnemer concreet op?
- Inzicht in de nieuwste trends en technologieën voor klantinteractie binnen de context van AI.
- Praktische stappen voor het gebruik van geavanceerde tools en AI voor het verbeteren van klantervaringen en business processen.
- Een actieplan voor het implementeren van de Intelligent Customer Interaction methode in hun eigen organisatie.
- Strategieën voor business transformatie door AI en empowerment van de organisatie.
Ontdek hoe de Intelligent Customer Interaction methode jullie helpt om AI en geavanceerde technologieën te gebruiken om jullie klantinteracties naar een hoger niveau te tillen. Leer praktische stappen en methoden die direct toepasbaar zijn in uw organisatie.”
AANTAL PE-PUNTEN?
6 PE-punten
Geldt alleen voor:
Register Marketeers
Senior Marketing Professionals
NIMA Qualified Lecturers