Brein en Gedrag: inspiratiesessie met AI naar het hart van klantgedrag
Het kaf en het koren
Kunstmatige intelligentie is méér dan de zoveelste marketinghype. Dat mag duidelijk zijn. Toch is het lastig om in de zee van artikelen, lezingen en LinkedIn posts het kaf van het koren te scheiden. Wat leer je als marketeer nou écht van machine learning? Hoe kan generatieve AI meer bieden dan een efficiencyslag? En vooral: hoe kan nieuwe technologie marketeers helpen op het gebied van (neuro)onderzoek en effectieve gedragsverandering? Om hierop antwoord te geven hebben we drie topsprekers uitgenodigd.
Wilco Verdoold helpt ons om zin en onzin te scheiden door vooral te kijken naar praktische toepassingen van generatieve AI. Waarmee je als marketeer direct aan de slag kan om (klant)gedrag te sturen. Coen Olde Olthof laat zien hoe hij dankzij machine learning steeds exacter kan voorspellen waar mensen aandacht aan geven én wat dat in hun brein oproept. En gastheer Jeroen Ronkaerts geeft een inkijkje in Cupido, het zelflerende systeem dat zorgt dat klanten communicatie van Eneco steeds meer relevant en steeds minder irritant vinden.
Geef je snel op want met dit onderwerp en deze drie sprekers kan het hard gaan met de kaartjes!
Programma
16:00 uur | Inloop met drankje
16:20 uur | Welkom
16:30 uur | Eneco: inkijkje in Cupido door Jeroen Ronkaerts
17:00 uur | AI en gedrag door Wilco Verdoold
18:00 uur | Pauze (voor broodjes en iets warms wordt gezorgd)
18:45 uur | AI en neuromarketing door Coen Olde Olthof
19:45 uur | Afsluiting
20:00 uur | Netwerkborrel
20:30 uur | einde
16:00 uur | Inloop met drankje
16:20 uur | Welkom
16:30 uur | Eneco: inkijkje in Cupido door Jeroen Ronkaerts
17:00 uur | AI en gedrag door Wilco Verdoold
18:00 uur | Pauze (voor broodjes en iets warms wordt gezorgd)
18:45 uur | AI en neuromarketing door Coen Olde Olthof
19:45 uur | Afsluiting
20:00 uur | Netwerkborrel
20:30 uur | einde
AANTAL PE-PUNTEN?
2 PE-punten
Geldt alleen voor:
Register Marketeers
Senior Marketing Professionals
NIMA Qualified Lecturers