Het Grote Retailmarketing Congres: Overleven op Prime Day en Black Friday

Wat ga jij doen om dit najaar Prime day en Black Friday te overleven?

INVESTERING

NIMA Member € 279,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 349,00 (excl. btw)

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Marcel van Wing Jan-Willem Boerhout Marcel Vogels Anna Ketting Rogier Leliveld Roos Simons

BESCHIKBARE DATA

Overleven op Prime Day en Black Friday: Kom naar het Grote Retailmarketing Congres!

De feestdagen naderen en daarmee ook de grootste verkoopdagen van het jaar: Prime Day en Black Friday. Hoe kun je als retailer deze drukke dagen doorkomen en tegelijkertijd je concurrentie voorblijven? Het Grote Retailmarketing Congres biedt dé antwoorden op deze en nog veel meer vragen!

Dit najaar draait het congres om de nieuwste trends en uitdagingen in de retailwereld. Het is een middag boordevol inspiratie, praktische inzichten en baanbrekende kennis die je helpt om als retailmarketeer klaar te zijn voor de toekomst.

Onderwerpen die aan bod komen:

  • Waarom kopen klanten (niet) meer?
  • Hoe om te gaan met Chinese aanbieders zoals Temu?
  • De groeiende rol van internet in retail en wat dit voor jouw business betekent.

Voor wie?
Dit congres is een must voor iedere marketeer die in retail werkzaam is, of voor iedereen die levert aan retailers. Vernieuwing staat centraal, en vijf toonaangevende experts delen hun visie over de veranderingen in het consumentengedrag.

Met een prachtige locatie aan de Amstel en een afsluitende netwerkborrel is dit hét moment om jezelf bij te spijkeren en waardevolle contacten op te doen.

Programma

  • 13:00 – 13:10 – Inloop en ontvangst
  • 13:10 – 13:15 – Opening door Rogier Leliveld (WPP)
  • 13:15 – 13:45 – Anna Ketting (NEWCRAFT) over wereldwijde trends in retail
  • 13:45 – 14:15 – Jan-Willem Boerhout (TND Web) over AI-innovaties in retail
  • 14:30 – 15:00 – Marcel Vogels & Mark Stocks (Retailmedia.one) over nieuwe inkomstenstromen in retail
  • 15:00 – 15:30 – Martijn Canters (Oma's Soep) over de positionering van Oma's Soep
  • 15:30 – 16:00 – Marcel van Wing (The Flower Farm) over 'Positionering for Good'
  • 16:00 – 16:45 – Paneldiscussie o.l.v. Roos Simons

Locatie:
WPP – Amsteldijk 166, Amsteldok, Amsterdam

Tijd:
13.00 – 16.45 uur
Afsluiting met borrel: 16.45 – 18.00 uur

Mis deze unieke kans niet om jouw retailmarketingstrategieën naar een hoger niveau te tillen!

 
 
*NIMA Marketing Now-activiteiten maken geen deel uit van het reguliere NIMA Trainingen-programma, en zijn daarom niet opneembaar uit het NIMA Educatiebudget.
Ontwerp zonder titel (5)-min.png
 
 

AANTAL PE-PUNTEN?
3 PE-punten