Workshop: Copywriting – Tone of Voice
Zó schrijf je voor een merk.
Eerstvolgende beschikbare data
Sterke merken hebben een duidelijke tone-of-voice, een verbal identity. Een manier van schrijven en spreken, waardoor je ze meteen herkent. Maar hoe kom je tot die toon? En hoe houd je deze consistent? En wat kan ChatGPT doen voor je merk? In deze workshop krijg je vuistregels voor het schrijven van een goede commerciële tekst en laten we je zien hoe je voor je merk schrijft.
Wat levert deze workshop je op?
Tijdens de NIMA Workshop "Copywriting – Tone of Voice" krijg je richtlijnen voor het schrijven van overtuigende commerciële teksten en demonstreren we hoe je specifiek voor jouw merk kunt schrijven. Door middel van deze praktische oefeningen leer je hoe je een sterke en consistente tone-of-voice kunt creëren die bijdraagt aan de identiteit van jouw merk.
De workshop wordt gemaakt op basis van de teksten van de deelnemers. Hierdoor is het een opmaatgemaakte workshop die iedere keer anders is. Ook ontvang je persoonlijk advies.
“Ik vond het een heel nuttige workshop. Leuk om zowel heel veel voorbeelden van de anderen te horen en ook met je eigen tekst aan de slag te gaan en hier ook direct feedback op te krijgen. Ik vond het echt heel leerzaam”- Inge Bruil, Merin
Voor wie is deze workshop bedoeld?
Voor iedereen die voor een merk werkt en met taal bezig is. Ben je marketeer, zet je posts op Facebook, blog of vlog je voor je merk of heb je veel contact met klanten, omdat je bij de klantenservice of het webcareteam werkt? Dan is deze workshop precies wat je zoekt. Ben je nog niet zo heel lang copywriter of heb je meer ervaring met website- dan merkenbouw? Ook dan heb je veel aan deze workshop.
AANTAL PE-PUNTEN?
6 PE-punten
Geldt alleen voor:
Register Marketeers
Senior Marketing Professionals
NIMA Qualified Lecturers