Regio Zuid: SAP
De kunst van aanpassen: Marketingstrategie voor bedrijven in transformatie
Eerstvolgende beschikbare data
Ontdek SAP's flexibele marketingaanpak in een tijd van transformatie. Tijdens ons bezoek aan SAP krijgen we een exclusief kijkje in hoe dit toonaangevende technologiebedrijf zijn marketingstrategie afstemt op snelle groei en voortdurende veranderingen. SAP heeft de transitie gemaakt van een on-premise model naar een cloud-model, een stap die nieuwe kansen én uitdagingen met zich meebrengt voor de marketingaanpak.
Ook de voortdurende vernieuwingen in het productportfolio, vaak gedreven door acquisities en innovaties zoals AI, vragen om een wendbare strategie. Tijdens de sessie wordt daarnaast ingegaan op de balans tussen centralisatie en decentralisatie in marketing: van wereldwijde campagnes met een consistente merkboodschap tot lokale, klantgerichte acties.
Leer hoe SAP deze dynamiek inzet om te blijven groeien en haar klanten optimaal te bedienen in een steeds veranderende markt.
Programma
1330 | inloop
1400 | Opening door NIMA
1415 | Programma SAP
1730 | Diner
± 2030 – Einde
1400 | Opening door NIMA
1415 | Programma SAP
1730 | Diner
± 2030 – Einde
AANTAL PE-PUNTEN?
2 PE-punten
Geldt alleen voor:
Register Marketeers
Senior Marketing Professionals