Regio Zuid: SAP

De kunst van aanpassen: Marketingstrategie voor bedrijven in transformatie

Regio Zuid: SAP

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 135,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 270,00 (excl. btw)

Kosteloos toegankelijk voor NIMA leden met een Zuid-Cyclus lidmaatschap.

Word lid en bespaar op dit event!
Met bijvoorbeeld ons Blue lidmaatschap in combinatie met
Zuid Cyclus kun je naar de inspirerende bijeenkomsten van Regio Zuid, altijd afgesloten met een diner.

Bekijk al onze Lidmaatschappen
of neem contact met ons op via
members@nima.nl of
020-5039300.

NIMA hanteert de NIMA annuleringsvoorwaarden.

Let op! Hebben we geen tijdige afmelding van je ontvangen, dan brengen we € 50 excl. btw in rekening.

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 18-09-25

SAP
Amerikastraat 10, 5232 BE 's-Hertogenbosch

18-09-25
13:30 - 20:30

Ontdek SAP's flexibele marketingaanpak in een tijd van transformatie. Tijdens ons bezoek aan SAP krijgen we een exclusief kijkje in hoe dit toonaangevende technologiebedrijf zijn marketingstrategie afstemt op snelle groei en voortdurende veranderingen. SAP heeft de transitie gemaakt van een on-premise model naar een cloud-model, een stap die nieuwe kansen én uitdagingen met zich meebrengt voor de marketingaanpak.
 
Ook de voortdurende vernieuwingen in het productportfolio, vaak gedreven door acquisities en innovaties zoals AI, vragen om een wendbare strategie. Tijdens de sessie wordt daarnaast ingegaan op de balans tussen centralisatie en decentralisatie in marketing: van wereldwijde campagnes met een consistente merkboodschap tot lokale, klantgerichte acties.
 
Leer hoe SAP deze dynamiek inzet om te blijven groeien en haar klanten optimaal te bedienen in een steeds veranderende markt.
 
 
Programma
1330 | inloop
1400 | Opening door NIMA
1415 | Programma SAP
1730 | Diner
± 2030 – Einde

AANTAL PE-PUNTEN?
2 PE-punten