NIMA Marketing Day

De NIMA Marketing Day is het marketingfeest van het jaar. Zie het als een groot marketingfestival waarbij je kunt kiezen uit verschillende podia, met verschillende inspirerende sessies, keynotes en meer. Het is de plek om je marketingkennis een update te geven en je netwerk uit te breiden.

Vergoot je marketingkennis en netwerk als NIMA lid

Kom op donderdag 13 juni 2024 naar de NIMA Marketing Day in DeFabrique in Maarssen. Deskundige sprekers delen graag met jou hun eigen verhalen over marketinguitdagingen, hun successen en nederlagen. Dit wordt een dag waar jij hoe dan ook slimmer van wordt. Regulier tarief 395 euro.

Met het NIMA Red lidmaatschap voor 317-euro, ben je NIMA lid, krijg je toegang tot de NIMA Marketing Day en kan je genieten van alle andere voordelen. Zoals 20% korting op alle NIMA Trainingen, het Marketingfacts Jaarboek, het abonnement op het magazine MarketingTribune, 4 lunchbreaks over de Toekomst van Marketing en toegang tot de NIMA Netwerkbijeenkomsten.

 

Wat

10 zalen, ruim 50 presentaties door de mensen áchter de merken. De NIMA Marketing Day is een dag waarop leven, werken en marketing centraal staan. Dat wil ook zeggen dat het programma wordt samengesteld met een allround-marketeer in het achterhoofd en relevantie voor een brede groep vakgenoten als belangrijkste criterium.

Waarom

De NIMA Marketing Day is ontstaan vanuit het idee dat we op één dag zoveel mogelijk onderdelen van het marketingvak willen belichten vanuit de actuele marketingpraktijk. Omdat NIMA een beroepsvereniging is van professionals, hechten we aan de ondertitel van de dag: Work, Life, Marketing.

Wie

Op de NIMA Marketing Day komen jaarlijks ongeveer 1700 bezoekers, waarmee het het grootste reguliere marketingevent van Nederland is. De NMD is ambitieus in zijn opzet om het voor zoveel mogelijk mensen tegelijk mogelijk te maken de presentaties bij te wonen waarvoor bezoekers naar de dag komen.

Hét marketingfestival van het jaar

De NIMA Marketing Day vindt één keer per jaar plaats. DeFabrique in Utrecht vormt het rauwe decor voor een dag vol insights van marketeers die leven en werken in marketing, communicatie en/of sales.

Voor de organisatie van hét marketingfestival van het jaar is NIMA opnieuw de samenwerking aangegaan met vakmediabedrijf BBP. Bezoek de site van de NIMA Marketing Day voor het programma en registratie.

Aftermovie