Op donderdag 16 juni 2022 is het zover: de zesde editie van de NIMA Marketing Day! We zijn terug met de leukste dag van het jaar. De dag die je als marketeer niet wilt missen.
Door marketeers, voor marketeers. Dat is de kern van de NIMA Marketing Day. Onze sprekers staan stuk voor stuk met hun ‘poten in de modder’. Ze komen met meeslepende verhalen over echte marketinguitdagingen die soms geweldig uitpakken en soms wat minder, maar waar je altijd iets van opsteekt.
We trappen de dag af met een keynote en sluiten af met een andere keynote. Daartussen kun jij als bezoeker in vijf tijdsloten verdeeld over tien zalen een geheel eigen programma samenstellen, met keuze uit evenzovele actuele marketingthema’s. NIMA Marketing Day wordt mede mogelijk gemaakt door een beperkt aantal sponsoren en partners die een van de zalen kunnen hosten en daar een presentatie voor hun rekening kunnen nemen.
Zien wij jou op de NIMA Marketing Day?
Vanaf 23 februari is het mogelijk om je voor de editie van 2022 te registreren via www.nimamarketingday.nl.
Adviesraad
Het NIMA Marketing Day-programma is elk jaar een staaltje crowd sourcing. Lijkt het je leuk om mee te denken over de invulling van het programma, de sprekers en de onderwerpen? Dan nodigen wij jou graag uit om deel te nemen aan de digitale brainstrom via Teams op donderdag 3 maart om 16.00 uur. Wil je meedoen aan de Adviesraad? Meld je dan aan via events@nima.nl