Jaarlijks verschijnen er verschillende marketingboeken. Samen met de NIMA Register Marketeers brengen we je op de hoogte over welke boeken je echt gelezen moet hebben en welke je misschien wel kunt overslaan. De NIMA Register Marketeers schrijven regelmatig boekrecensies om je op de hoogte te brengen over de kwaliteit de laatste marketingboeken.
Een praktisch boek, waarin op structurele, goed leesbare wijze alle ins en outs van contentstrategie uit de doeken wordt gedaan.
Wendbaar durven zijn vanuit persoonlijk leiderschap.
Jouw Marketingplan in één uur.
De wet van de Paracetamol, hoe je waardeproposities vernieuwt
Homo Deus, interessant voor de marketingprofessional die doordenkt.
Over een switch van de transactie-economie naar de relatie-economie.
ReEngineering Retail, doet je beseffen dat oriënteren en kopen in de nabije toekomst niet alleen wordt ondersteund met, maar vooral ook wordt bepaald door technologie.
Customer journey optimalisatie; prima start voor de beginnende marketeer
‘Werken aan merken’ is niet het boek waar je veel leert over employer branding.