Boekrecensies

Jaarlijks verschijnen er verschillende marketingboeken. Samen met de NIMA Register Marketeers brengen we je op de hoogte over welke boeken je echt gelezen moet hebben en welke je misschien wel kunt overslaan. De NIMA Register Marketeers schrijven regelmatig boekrecensies om je op de hoogte te brengen over de kwaliteit de laatste marketingboeken.

Ga naar onze nieuwspagina

  • Bekijk
Het wat en hoe van contentstrategie Alva van Beek

Een praktisch boek, waarin op structurele, goed leesbare wijze alle ins en outs van contentstrategie uit de doeken wordt gedaan.

Lees meer
Dynamisch organiseren Alva van Beek

Wendbaar durven zijn vanuit persoonlijk leiderschap.

Lees meer
Marketingplan Today Alva van Beek

Jouw Marketingplan in één uur.

Lees meer
De wet van de paracetamol Alva van Beek

De wet van de Paracetamol, hoe je waardeproposities vernieuwt

Lees meer
Homo Deus Alva van Beek

Homo Deus, interessant voor de marketingprofessional die doordenkt.

Lees meer
De Relatie Economie Alva van Beek

Over een switch van de transactie-economie naar de relatie-economie.

Lees meer
ReEngineering Retail Alva van Beek

ReEngineering Retail,  doet je beseffen dat oriënteren en kopen in de nabije toekomst niet alleen wordt ondersteund met, maar vooral ook wordt bepaald door technologie.

Lees meer
Customer Journey Optimalisatie Alva van Beek

Customer journey optimalisatie; prima start voor de beginnende marketeer

Lees meer
Werken aan merken Alva van Beek

‘Werken aan merken’ is niet het boek waar je veel leert over employer branding.

Lees meer