Wat houdt het in?
Groeien doe je bij NIMA niet alleen. NIMA is een beroepsvereniging die professionals in verschillende stadia van hun loopbaan met elkaar in contact brengt. Het NIMA Career Booster-programma is een persoonlijk ontwikkelingsprogramma waarbij je voor een periode van twee jaar intensieve begeleiding krijgt van en kunt sparren met een persoonlijke, zeer ervaren marketingmentor uit het uitgebreide NIMA Netwerk. Op deze manier hebje dan altijd de beschikking over een onafhankelijk én vertrouwelijk klankbord waarbij je terecht kunt met al je marketing-en loopbaanvragen.
Voordelen
- Een persoonlijke marketingcoach, aan jou gekoppeld op basis van een gedegen intake-procedure. Jouw coach is bereikbaar voor uitdagingen die jij in het vak marketing tegenkomt.
- Laat jouw manager zien waarom investeren in jou waardevol is, voor jezelf én je organisatie. Met het NIMA Coaching Programma werk je doelgericht aan jouw persoonlijke en zakelijke groei!
- Minimaal 6 keer in een jaar een-op-een meeting met je coach om uitgebreid op vooraf gestelde leerdoelen in te gaan
- Gratis deelname aan alle Top Marketing Tours (4 x per jaar) én meet-ups (4 x per jaar) georganiseerd door NIMA Young Professionals
- Een jaarlijks NIMA Coaching Programma Event; een kennis- & netwerkbijeenkomst waar je andere coachees en coaches uit het Coaching Programma ontmoet en natuurlijk kennis en ervaringen uitwisselt
Ben jij klaar voor het NIMA Coaching Programma?
Meld je dan snel aan. De investering bedraag 500 euro excl. btw (605 euro incl btw) per jaar. Het NIMA Coaching programma is exclusief voor leden.
Nog geen lid? Geen probleem. Klik op onderstaande button.
Top Marketing Tour
Naast een-op-een sessies met een coach, kom je regelmatig met vakgenoten in aanraking en kun je kennis en ervaring opdoen door een kijkje te nemen in andermans ‘marketingkeuken’ tijdens Top Marketing Tours en de wat informelere meet-ups.
Wat Het Rijksmuseum zo bijzonder maakt, is de verschuiving van productgerichte communicatie naar échte merkcommunicatie. Het legt daarin de nadruk op emotie en beleving.
De young profs spraken onder meer over hun ervaring met het bijzondere krachtenveld waar B2B-marketeers in verzeild raken en die eigen is aan lange lead times, het vullen van sales funnels en het aanleveren van gekwalificeerde leads.